Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فردی که کومان را از اخراج نجات داد

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2021
عضو شوید
یک هفته پیش بود که یوردی کرایف رونالد کومان سرمربی بارسلونا را از خطر اخراج نجات داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ رونالد کومان به دلیل نتایج ضعیف با بارسلونا در آستانه اخراج قرار گرفته اما جدایی این مربی هالندی از سوی یکی از سران باشگاه به تعویق افتاد و با وجود شکست برابر اتلتیکومادرید او در رختکن باشگاه ماندنی شد. اما حالا شبکه TV3 در گزارشی مدعی شده که خوان لاپورتا رئیس باشگاه پس از شکست در زمین بنفیکا آماده اخراج کومان بود و حتی این موضوع به رسانه‌های محلی رسیده بود که آنها برای اعلام اخراج توسط کومان خود را آماده سازند اما در همان ساعات یوردی کرویف با خوان لاپورتا صحبت کرده و از او خواست به کومان فُرصت بدهد تا اوضاع را تغییر دهد.
کرایف که مدیریت ورزشی باشگاه را دارد، به رئیس باشگاه گفته که فعلا تیم شان با مصدومیت‌های زیادی روبرو است و باید تا بازگشت آنها صبر شود و قبل از اخراج؛ وی با بازیکنانی چون سرخیو آگوئرو، آنسو فاتی و عثمان دمبله کار کند و قادر به استفاده آنها در ترکیب ثابت باشد.
پیش از این خبرهایی مبنی بر حضور یوردی کرایف روی نیمکت بارسا دست به دست می‌شد اما او این موضوع را نپذیرفت؛ زیرا رابطه 30 ساله خانوادگی‌اش را نمی‌خواست با کومان خراب کند.
پس از تغییر تصمیم کومان حتی هیئت مدیره بارسا نیز متعجب شدند. اما او اول به مسولان باشگاه و سپس به رسانه‌ها گفت که کومان به کارش ادامه خواهد داد اما او فقط سه هفته دیگر و دیدار ال‌کلاسیکو فرصت دارد تا شایستگی‌های خود را به اثبات برساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала