مقاومت دوم تاجیکستان را مکانی خوب برای گفت‌وگو با طالبان می‌داند

© Photo / Dr. Latif Pedram fb مقاومت دوم تاجیکستان را مکانی خوب برای گفت‌وگو با طالبان می‌داند
 مقاومت دوم تاجیکستان را مکانی خوب برای گفت‌وگو با طالبان می‌داند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2021
عضو شوید
رهبر کنگره ملی افغانستان می گوید که نیروهای جنبش مقاومت افغانستان حاضر به برگزاری مذاکرات با طالبان بوده و معتقدند که تاجیکستان محل مناسبی برای یک چنین مذاکراتی است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، عبداللطیف پدرام رهبر حزب موسوم به حزب کنگره ملی افغانستان امروز چهارشنبه به یک خبرگزاری روسی گفت، نیروهای جنبش مقاومت افغانستان حاضر به برگزاری مذاکرات با طالبان بوده و معتقدند که تاجیکستان محل مناسبی برای یک چنین مذاکراتی است.
پدرام: طالبان یک گروه تروریستی است و دولت روسیه نباید به گفته های آنان اعتماد کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2021
پدرام: طالبان یک گروه تروریستی است و دولت روسیه نباید به گفته های آنان اعتماد کند
عبداللطیف پدرام، تاکید کرد: تاجیکستان باید به عنوان نزدیک‌ترین همسایه ابتکار عمل را به دست گرفته و تصمیماتی مهم اتخاذ کند.
این رهبر سیاسی بیان کرد: نیروهای مقاومت هرگز مذاکرات با طالبان را مردود ندانسته‌اند و تاجیکستان می‌تواند محلی خوب برای آن باشد.
پدرام افزود: جنبش مقاومت افغانستان انتظار دریافت حمایت سیاسی، انسانی و معنوی از سمت تاجیکستان را دارد. او گفت: تاجیکستان مرکز توجه مردم افغان است. این کشور دیگر در حاشیه نیست. تاجیکستان باید ابتکار عمل را به دست گرفته و تصمیماتی مهم را به عنون نزدیک‌ترین همسایه اتخاذ کند.
این سیاستمدار افغانستان گفت، تاجیکستان می‌تواند در صورت به دست گرفتن ابتکار عمل، نقشی مهم را در دستیابی به صلح و ثبات ایفا کند. نقش آفرینی تاجیکستان در رسیدن به صلح و ثبات امکانپذیر است. این کشور می‌تواند در صورت به دست گرفتن ابتکار عمل پا را از این هم فراتر بگذارد.
این سیاستمدار افغانستان بر لزوم ارتباط با آمریکا، چین، روسیه، ایران و پاکستان به لحاظ کمک‌های احتمالی آنها تاکید کرد. به گفته وی، جنبش مقاومت نیازمند حمایت جامعه بین‌المللی است هر چند که نمی‌خواهد در غیاب آن منفعل باشد.
او گفت: ما در حال اجرای وظیفه میهن پرستانه خود هستیم. نهایتا این مردم افغانستان هستند که باید در خصوص چگونگی تعامل با طالبان نوعی تصمیم را اتخاذ کنند.
اسپوتنیک افغانستان اکنون در تلگرام https://t.me/sputnikafghanistan
لطفا به کانال جدید ما مشترک شوید و به دوستان خود نیز آن را توصیه کنید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала