Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی زلاتان در پاسخ به کانتونا ادعای خدایی کرد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر زلاتان ایبراهیموویچ در منچستریونایتد
زلاتان ایبراهیموویچ در منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2021
عضو شوید
زلاتان ایبراهیموویچ همواره به عنوان یکی از مغرورترین بازیکنان تاریخ دنیای فوتبال شناخته می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، در سال 2016 و در زمان هدایت ژوزه مورینیو، زلاتان ابراهیموویچ پس از جدایی از پاریسن جرمن با انتقالی آزاد به منچستریونایتد پیوست تا با آقای خاص، سرمربی سابق خود در اینتر دوباره متحد شود.
در زمان آمدن ایبراهیموویچ به منچستر و تبدیل شدن به ستاره اصلی شیاطین سرخ، اریک کانتونا ستاره سابق فرانسوی منچستریونایتد با اینکه از وی به عنوان جانشین خود یاد کرده بود اما گفته بود که تنها پادشاه منچستریونایتد اوست و نه زلاتان.
کانتونا نیز که خودش به عنوان یکی دیگر از بازیکنان مغرور والبته یاغی دنیای فوتبال مشهور است، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ یونایتد پنداشته می‌شود، زیرا در 5 فصل بین سال‌های 1992 تا 1997 موفق به کسب چهار عنوان قهرمانی در لیگ برتر شد، اما ابراهیموویچ اکنون فاش کرده که که پیشنهاد بازی در سایه او را رد کرده است.
این بازیکن 40 ساله که در حال حاضر در دومین دوره حضورش در میلان به سر می برد، در مصاحبه با پخش کننده ایتالیایی Le lene در حالی که آخر هفته‌ای که گذشت تولد خود را جشن می گرفت، گفت: "روزی کانتونا به من گفت:" تو نمی توانی پادشاه منچستر باشی، تو باید به شاهزاده بودن قناعت کنی.
"و من پاسخ دادم:" اما من علاقه ای به پادشاهی ندارم، من می خواهم خدای منچستر باشم ".
کانتونا در 185 بازی برای شیاطین سرخ در مجموع 82 گل به ثمر رساند و 9 جام کسب کرد و همچنین جایزه بهترین بازیکن سال 1993-94 را دریافت کرد.
ابراهیموویچ در دو فصل حضور در منچستریونایتد در حالیکه فصل دوم را با مصدومیت شدید زانو پشت سر گذاشت در 53 بازی 29 گل زد و موفق به کسب به سه جام معتبر (لیگ اروپا، جام اتحادیه و سوپر جام انگلیس) شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала