Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاریسی‌ها به دنبال تحقق یک رویا؛ همکاری زیدان با لئو

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین الدین زیدان Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Реал Мадрид"
زین الدین زیدان   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2021
عضو شوید
در روزهای اخیر از زین الدین زیدان به عنوان جدی‌ترین گزینه هدایت پاری‌سن‌ژرمن یاد می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ سبک بازی پی‌اس‌جی و نتایج این تیم در فصل جاری آن‌گونه که پیش بینی می‌شد خوب نبوده و تنها چند نتیجه ضعیف و پی‌هم خبرهای جدایی مائوریسیو پوچتینو را جدی می‌سازد.
با این روند موقعیت سرمربی آرجانتینی با مشکل روبرو شده و هر از چندگاهی شایعاتی در مورد احتمال حضور یک سرمربی جدید در پارک دوپرنس شنیده می‌شود.
درهمین حال رسانه مارکای اسپانیا در تازه‌ترین مورد زین الدین زیدان را به عنوان جدی‌ترین گزینه برای جانشینی پوچتینو در ماه‌های پیش‌رو معرفی کرده است.
زیزو در دوران هدایت رئال نشان داد که دو ویژگی مُهم؛ موفقیت در لیگ قهرمانان و مدیریت ستاره‌های بزرگ در رختکن را با خود دارد. زیدان کهکشانی‌ها را به سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان رساند تا نامش را در دنیای مربیگری در تاریخ جاودانه سازد.
رئال مادرید در آن مقطع گرت بیل، کریم بنزما و کریستیانو رونالدو را  در اختیار داشت و حالا پاری‌سن‌ژرمن ستاره‌هایی چون کیلیان امباپه، نیمار و لیونل مسی را در ترکیبش دارد. پس حداقل تجربه نشان داده که زیدان به بهترین نحو استفاده از ستاره‌های مهم و راضی نگه داشتتن همزمان همه آنها را بلد است و این چیزی‌ست که پاریسی‌ها به آن نیاز دارند.
البته تمایل زیدان به حضور در تیم ملی فرانسه بعد از جام جهانی 2022 نیز در حال شکل گیری است و این می‌تواند مشکلی بر سر راه پاریسی‌ها باشد؛ اما حضور روی نیمکت این تیم پرستاره نیز ممکن است زیزو را وسوسه کند تا پروژه هدایت تیم ملی را به تعویق اندازد، زیرا بعید است دیگر فرصت کار کردن با چنیین تیم درخشانی نصیب او شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала