Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستگیری فوتبالیست برزیلی به اتهام قتل یک داور + ویدیو

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال – "مذهب معاصر": ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم
فوتبال – مذهب معاصر: ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2021
عضو شوید
یک فوتبالیست برزیلی پس از لگد زدن به سر داور در بازی لیگ دسته دوم و بیهوش شدن وی، به قتل متهم شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ یک فوتبالیست برزیلی در لیگ دسته دوم این کشور به دلیل لگد زدن به سر داور در بازی و بیهوش شدن وی؛ متهم به قتل شد.
ویلیام ریبیرو در بازی روز دوشنبه بین "سائوپائولو د ریو گرانده" و میزبان "گوارانی د ونانسیو آیرس"، دو بار رودریگو کریولارو داور مسابقه را با لگد کرد، در دومین بار داور روی زمین در‌از کشید. این اتفاق پس از آن رخ داد که کریولارو به تیم سائوپائولو ریبیرو ضربه ایستگاهی نداد.
مسابقه به حالت تعلیق درآمد و کریولارو پس از بیهوش شدن به بیمارستان محلی منتقل گردید و ریبیرو در ورزشگاه به اتهام قتل دستگیر شد.
کریولارو صبح سه‌شنبه از بیمارستان مرخص شد اما داور به خبرنگاران گفت هنوز فیلم این حادثه را ندیده است. وینیسیوس آسونو، افسر پولیس محلی به خبرنگاران گفت که قاضی تصمیم می‌گیرد که آیا ریبیرو در طول تحقیقات در بازداشت بماند یا با قید وثیقه آزاد شود.
آسونو گفت: "حمله او بسیار قوی و خشونت آمیز بود و به سر داور ضربه‌ای زد که او از حال رفت. داور هیچ شانسی برای دفاع از خود نداشت."
بازی تعلیقی هفته آینده سه شنبه انجام خواهد شد. باشگاه ورزشی سائوپائولو با صدور بیانیه‌ای از "یکی از غم انگیزترین قسمت‌های تاریخ‌اش" پشیمان شد و قرارداد این بازیکن با باشگاه رد فسخ کرد.
این حادثه در روزی رخ داد که سائوپائولو جشن 123 سالگی خود را جشن می‌گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала