Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال به مدافع نیاز دارد نه امباپه؛ جورجینیو لایق توپ طلا است

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر فابیو کاپلو سرمربی ایتالیایی
فابیو کاپلو سرمربی ایتالیایی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2021
عضو شوید
فابیو کاپلو سرمربی ایتالیایی پیشین رئال مادرید می‌گوید لزومی برای خرید امباپه توسط رئال مادرید نمی‌بیند.
به گزارش اسپوتنیک، فابیو کاپلو سرمربی سابق تیم‌های فوتبال میلان، یوونتوس، رئال مادرید و تیم ملی انگلیس در خصوص وضعیت تیم اسبقش با روزنامه‌ی کوریره دلو اسپورت صحبت کرده است.
کاپلو گفت:
"رئال مادرید به زمان نیاز دارد تا تیمی قدرت‌مند بسازد. به نظر من این تیم به دو مدافع میانی قوی نیاز دارد. من بازی‌شان مقابل مایورکا را دیدم و تعجب کردم. در خط حمله این تیم مشکلی ندارد. بدون امباپه هم این تیم در خط حمله بازیکنان به قدر کافی قوی دارد. بارسلونا اما هیچ بازیکنی را نمی‌تواند بخرد چون مشکلات اقتصادی بزرگی دارد اما با بازگشت هواداران به استادیوم‌ها، وضعیت درآمد این باشگاه هم بهتر و یک چرخه جدید در آن آغاز می‌شود."
​کاپلو در ادامه در مورد جورجینیو هافبک دفاعی چلسی و تیم ملی ایتالیا صحبت کردد و او را به خاطر افتخاراتی که فصل گذشته با آبی‌های لندن و لاجوردی پوشان آتزوری در لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2020 کسب کرد، لایق کسب توپ طلا دانست.
کاپلو درباره جورجینیو که امسال جایزه بهترین بازیکن اروپا را هم گرفت، اظهار داشت:
"بدون شک جورجینیو لایق بردن توپ طلا است، نه فقط به خاطر اینکه همه جام‌های مهم را برده است بلکه به این دلیل که در رقم خوردن این افتخارات برای تیم‌هایش نقش مهمی ایفا کرد. من فکر بازیکن دیگری را نمی‌بینم که به اندازه او در سال 2021 برای تیمش تأثیرگذار بازی کرده باشد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала