Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فراموش نمیکنم با من چه کردند؛ دیدن بارسا با این وضعیت درد آور است

© REUTERS / Albert GeaLuis Suárez, futbolista uruguayo
Luis Suárez, futbolista uruguayo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2021
عضو شوید
مهاجم سابق بارسا میگوید، وضعیت بارسا در فصل کنونی درد آور است.
به گزارش اسپوتنیک، لوئیز سوارز که هفته گذشته با پیراهن اتلتیکومادرید موفق به گلزنی در مقابل تیم سابق شد، در گفتگو با ESPN به وضعیت نه چندان خوب بارسا در این فصل و نحوه جدایی اش از تیم گفته است.
سوارز که دو فصل پیش و پس از آمدن کومان به بارسا از جمع آبی اناری ها البته با ناراحتی جدا شد، فصل پیش در اولین فصل حضورش در جمع شاگردان سیمئونه با سفید و سرخ پوشان شهر مادرید موفق به کسب قهرمانی شد. او همچنین در این فصل نیز وضعیت خوبی با اتلتیکو دارد و چند شب پیش نیز یکی از دو گلزن تیمش برابر بارسا در مهم دیدار دیدار هفته لالیگا بود.
سوارز که به نظر میرسد تا هنوز از نحوه برخورد مدیران بارسا بخاطر جدایی اش از تیم، ناراحت است در گفتگ با ESPN گفت:
اتلتیکو به توانایی ها و کارهایی که می توانم انجام دهم، اعتماد کرد. آن ها به من باور داشتند و این باعث می شود که احساس مهم بودن داشته باشم. هم تیمی ها، کادر فنی و هواداران اتلتیکو مادرید همه به من اعتماد دارند. جو تیم ما فوق العاده است.
مهاجم اروگوئه در خصوص نحوه جدایی اش از بارسا نیز گفت:
به نظرم مستحق این طور جدایی از بارسلونا نبودم، زیرا باید آنها همه چیز را به من رو در رو، توضیح می دادند. آن ها به من گفتند برای شروع فصل و در مسابقه چهارشنبه برابر ویارئال به من نیاز دارند، ولی من را به زمین شماره سه فرستادند تا تنها تمرین کنم. این چیزها را من فراموش نمی کنم.
بازیکن سابق بارسا تاکید کرد:
من بارسایی هستم و این نوع جدایی برایم دردآور بود، زیرا من چیزهای زیادی به بارسلونا دادم، در حال حاضر وضعیت بارسا را که این طور میبینم نیز درد زیادی به عنوان یک هوادار میکشیم، چون این باشگاه به من همه چیز داد. جدایی از دوستانم و کسانی که هرروز می دیدمشان، برایم دردآور بود
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала