Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر بد مادر امباپه به رئال مادرید

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2021
عضو شوید
هنوز تکلیف آینده کیلیان امباپه ستاره پی اس جی برای ماندن و رفتن از این تیم مشخص نیست.
به گزارش اسپوتنیک، آنطور که پیداست، سریال امباپه شاید پایانی غیرمنتظره داشته باشد، زیرا رئال مادرید با وجودی که امیدوار است این ستاره فرانسوی در تابستان به خدمت بگیرد، اما ظاهرا پی اس جی هنوز برای متقاعد کردن کیلیان برای ماندن در پاریس تلاش میکند.
در همین حال فیضه لماری، مادر ستاره فرانسوی با لوپاریزین گفتگو کرده و احتمال تمدید امباپه با پی اس جی را رد نکرد.
وی اظهار داشت :
” در حال حاضر برای تمدید با پی اس جی در حال صحبت هستیم و شرایط خوب است. حتی دوشنبه گذشته با لئوناردو صحبت کردم. بعد از آن راهکاری پیدا کردیم. یک چیز مشخص است: تا پایان، همه تلاش خود را برای بردن چمپیونزلیگ خواهند کرد. کیلیان نیاز دارد که خوشحال باشد. اگر خوشحال نباشد، می تواند مسیر فوتبالش را عوض کند و این را به ما خواهد گفت (می خندد) با کیلیان همه چیز ممکن است یک شبه عوض شود.”
از سویی شان گوتر بازیکن اسبق منچسترسیتی نیز از جذب امباپه حمایت کرد و گفت:
” اگر رئال مادرید به سراغ امباپه برود، من به سیتی خواهم گفتم:”بجنبید، پیشنهاد بدهید، پیشنهاد بدهید!”
به هر صورت صحبت های مادر امباپه را می توان نشانه ای از معادله پیچیده آینده امباپه دانست. آینده ای که در آن خود کیلیان علنا علیه پی اس جی و مدیرانش صحبت می کند اما نه احتمال جدایی را رد می کند و نه احتمال تمدید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала