Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نماینده بارسا در منچستر؛ آلمانی به دنبال استرلینگ

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رحیم استرلینگ
رحیم استرلینگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2021
عضو شوید
جزئیات دیدار "محرمانه" رحیم استرلینگ با نماینده بارسا افشا شد که نشان می‌دهد این بازیکن آماده انتقال به بارسلونا است.
به گزارش اسپوتنیک؛ بر اساس گزارشات منتشر شده در اسپانیا، رحیم استرلینگ بازیکن منچسترسیتی آماده انتقال به بارسلونا است.
این وینگر با رقابت بزرگی در اتحاد روبرو است و تنها دو بازی از 6 بازی تیمش در لیگ برتر را از ابتدا وارد شده است. در بیشتر دوران حضور پپ گواردیولا ستاره انگلیسی یک بازیکن معمولی بوده که اغلب در سمت چپ سیتی ظاهر شده است. در طول چهار سال گذشته این بازیکن 26 ساله 93 بار در فصل 2019/20 به بالاترین حدش در یک فصل دست یافت.
در طول 2021، استرلینگ اغلب خود را روی نیمکت بوده و با ظهور مداوم فیل فودن رقابت بیشتری برای مکان‌ها ایجاد شده است‌
جک گرالیش نیز در تابستان قرارداد امضا کرد و در اوایل فصل در پست چپ بازی کرد. متئو آلمانی مدیر ورزشی بارسا، در منچستر به سر می‌برد تا درباره تغییر احتمالی، مذاکراتی انجام دهد. کاتالان‌ها شاهد خروج لیونل مسی و آنتوان گریزمان در تابستان بودند که خط حملخ آنها فعلا خطرناک نیست‌. تصور می‌شود که استرلینگ آماده انتقال است و می‌داند که او می‌تواند چراغ اصلی بارسلونا باشد زیرا گزینه‌های آنها در یک سوم نهایی کم است.
استرلینگ از نبود دقایقی که زیر نظر گواردیولا بود ناراحت شده، ریاض محرز در سال‌های اخیر به رشد خود ادامه داده اما حتی او در این دوره، خود را روی نیمکت دیده است. گابریل ژسوس فصل را با بازی در نقش وسیعی آغاز کرده در حالی که سیتی با سیستم 9 کاذب ادامه می‌دهد. همه این بدان معناست که رقابت برای مکان‌ها بیشتر شده و ممکن است امی مورد دیر درازمدت سخت تمام شود.
استرلینگ هنگام آماده شدن برای ورود به مذاکرات قرارداد باید تصمیم بگیرد که آینده خود را در کجا می‌بیند. قرارداد فعلی او قرار است در 18 ماه پایانی‌اش وارد شود و تصور می‌شود که آرسنال مشتاق جذب او است.
بارسلونا در مرحله بازسازی است اما شک و تردید درباره آینده رونالد کومان سرمربی این تیم همچنان ادامه دارد. ممفیس دپای خرید تابستانی در کنار آنسو فاتی ستاره آکادمی نقش اصلی را در حمله ایفا کرده‌اند و لوک د یونگ نیز در آخرین مهلت خریداری شد. حمله بارسلونا مطمئناً همان چیزی نیست که حداقل روی کاغذ بود و اضافه کردن استرلینگ به قدرت آتش مورد نیاز می‌افزاید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала