Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هفت اشتباه رئال مادرید آنچلوتی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2021
عضو شوید
رئال مادرید پس از شروع درخشان به یکبارگی سقوط کرد و به تیمی کم‌تر پیروز بدل شده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ آیا رئال مادرید در بحران است یا فقط یک دیکته برای دوباره برگشت به سمت پیروزی نیاز دارد؟
چرا آنها پس از چنین شروع درخشان فصل زیر نظر کارلو آنچلوتی سقوط کردند؟
برخی از مشکلاتی که در زمان زین الدین زیدان وجود داشت اکنون به طور کوتاه مدت فراموش شده‌اند، در حالی که برخی دیگر مستقیماً از برخی تصمیمات عجیب خود آنچلوتی نشأت گرفته است.
 
بهترین هافبک دنیا؟
آنچلوتی بارها و بارها گفته است که بهترین هافبک دنیا را در رئال مادرید دارد. او گزینه‌ها و رقابت‌های زیادی دارد اما هسته معمول در این فصل کاملاً در بهترین حالت خود نبوده است. کاسمیرو از فرم خارج شده است، تونی کروس به تازگی از مصدومیت بازگشته و لوکا مودریچ خودش نمی‌تواند همه چیز را کنترل کند.
فد والورده، ادواردو کاماوینگا و حتی مارکو آسنسیو هنگام بازی نشانه‌های مثبتی از خود نشان داده‌اند.
مشکل جدید عدم تعادل
این یکی جدید است. زیدان در مورد ترکیب خود مشخص بود، اما آنچلوتی می‌خواهد تغییراتی ایجاد کند. آنها گل می‌زنند، اما در عین حال گل می‌خورند و نمی‌توانند توپ را به همان سرعتی که مربی ایتالیایی می‌خواهد پس بگیرند.
 
مشکلات گل‌زنی
لوس بلانکوس در اوایل فصل برای سرگرمی گلزنی می‌کرد، اما اواخر با ویارئال، کلانتری و اسپانیول مشکلاتی داشت. آنها بیش از حد به کریم بنزما متکی هستند تا همه چیز اتفاق بیفتد، زیرا اقدامات حمایتی او دوباره کند شده است.
 
مصدومیت‌های ادامه دار
رئال مادرید زیدان فصل گذشته 50 مصدوم داشت که خیلی بیشتر از دیگران برای کسب عنوان قهرمانی رقابت می‌کرد. این نگرانی‌ها همچنان ادامه دارد و فرلاند مندی هنوز در این فصل ظاهر نشده است، در حالی که دنی کارواخال، مارسلو، دنی سبایوس و دیگران نگرانی‌هایی داشتند. حتی ایسکو، مارکو آسنسیو و ماریانو دیاز نیز چنین شرایطی را دارند.
 
تغییرات مداوم
آنچلوتی همچنان در تیم خود تغییراتی ایجاد می‌کند و این باعث کمی سردرگمی شده است. کاماوینگا در پست‌های مختلف بازی کرده، کروس نقش کاسمیرو را بر عهده گرفته و دیوید آلابا نیز قبلا در چند مکان بازی کرده است.
ناچو فرناندز یکی دیگر از افرادی است که نقل مکان کرده، لوکاس واسکز و حتی فدر والورده.
 
هازارد بهبود نیافته است
یکی از اهداف آنچلوتی گرفتن بهترین‌ها از ادن هازارد بود، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. او بهترین فصل خود را در این باشگاه آغاز کرده اما هنوز نمی‌تواند وارد ترکیب یازده نفری شود و جایگاه‌اش را استحکام بخشد. آنچلوتی واضح است که شماره 7 برای افزایش اعتماد به نفس به عملکرد بزرگی نیاز دارد.
 
نگرش یا تمرکز؟
شاگردان آنچلوتی به دلیل اشتباهاتی در این فصل گل دریافت کرده‌اند و این در مقابل کلانتر نیز دیده شد. او گفت بازیکنانش به اندازه کافی تهاجمی نبوده‌اند اما باید از تمرکز بازیکنان سوالاتی پرسید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала