Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کیلیان بالاتر از مسی و نیمار؛ امباپه پردرآمدترین بازیکن پی‌اس‌جی می‌شود

© REUTERS / GONZALO FUENTESكيليان مبابي، مهاجم نادي باريس سان جيرمان الفرنسي
كيليان مبابي، مهاجم نادي باريس سان جيرمان الفرنسي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2021
عضو شوید
پاری‌سن‌ژرمن آماده می‌شود تا کیلیان امباپه را به پردرآمدترین بازیکن این باشگاه تبدیل کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ رسانه آر ام سی اسپورت فرانسه گزارش کرده که پاری‌سن‌‌ژرمن قصد دارد تا پیشنهاد تمدید جدیدی به کیلیان امباپه ارائه نماید که باعث می‌شود او بیشتر از مسی و نیمار دستمزد بگیرد.
کیلیان در مصاحبه‌ای که با روتن در "RMC Sport" داشت، تأیید کرد که هیچ خبری ازپی‌اس‌جی در مورد پیشنهاد تمدید جدید ندارد. به نوشته روزنامه فرانسوی تیم پاریسی همچنان به تمدید او امیدوار است و می‌تواند در هفته‌های آینده پیشنهاد تمدید جدید را برای او ارسال کند.
این پیشنهاد متفاوت از آخرین پیشنهادی است که باشگاه ارائه کرده بود. این قرارداد به صورت کوتاه مدت تمدید می‌شود و همچنین او را به عنوان پردرآمدترین بازیکن تیم بالاتر از مسی و نیمار می‌سازد. هم لئوناردو که در اکیپ از رفتار رئال مادرید نسبت به این بازیکن شکایت کرده و هم ناصر الخلیفی معتقد است که مهاجم در نهایت می‌پذیرد که حداقل تا جام جهانی قطر در پایتخت فرانسه ادامه دهد.
امباپه که در مصاحبه با 'RMC Sport' تمایل خود را برای جدایی از پاری‌سن‌ژرمن در تابستان گذشته را تأیید کرد، درهای تمدید احتمالی را نیز نبست: "در فوتبال، هر اتفاقی می‌تواند بیفتد. شش ماه پیش نمی‌دانستم که می‌خواهم پی‌اس‌جی را ترک کنم."
تا جنوری تیم پاریسی این فرصت را دارد که او را به پردرآمدترین بازیکن باشگاه بدل سازد و از رفتن او به رئال مادرید جلوگیری نماید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала