Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

87 روز تا مادریدی شدن امباپه؛ جنگ پاریس و مادرید تمام است؟

© REUTERS / Bernadett SzaboИгроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020
Игроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2021
عضو شوید
بعد از مصاحبه کیلیان امباپه، رئیس رئال مادرید واکنش نشان داد که اکنون با پاسخ تند باشگاه پاریسی روبرو شده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ حماسه کیلیان امباپه دوباره زمانی منفجر شد که هیچ کس انتظارش را نداشت. پس از ناامیدی‌های تابستان گذشته و رد پیشنهاد رئال توسط پاری‌سن‌ژرمن، به نظر می‌رسید آتش بس بین دو طرف تا 1 جنوری ادامه خواهد داشت.
اما بازیکن فرانسوی مصاحبه‌ای با RMC Sport و اکیپ انجام داد که باعث فوران شایعات دیگری شد.
احتمالاً این برنامه امباپه نبوده که دوباره جنجال ایجاد کند. او فقط می‌خواست اتفاقات‌اش را بعد از تابستان بیان کند اما اظهارنظرهای او فقط باعث شد که دو باشگاه در موضع‌گیری‌های خود قوی‌تر شوند. در حال حاضر رئال مادرید باید 87 روز منتظر بماند تا شانس جذب او را داشته باشد چیزی که بازیکن هنوز می‌خواهد انجام دهد.
فلورنتینو پرز صبح سه شنبه چند صحبتی را در اختیار El Debate قرارداد و گفت که رئال مادرید "در جنوری خبری از امباپه خواهد داشت" و "ما امیدواریم در اول جنوری همه چیز حل شود." هرچند فقط چهار ساعت بعد او به RMC گفت که "کلماتش اشتباه تفسیر شده‌اند" و آنچه او گفته این است که رئال مادرید "تا سال آینده منتظر خواهد بود تا این موضوع را بفهمد، همیشه به PSG احترام می‌گذارد که ما با او رابطه خوبی داریم."
اما لئوناردو تحت تأثیر قرار نگرفت و از طریق اکیپ پاسخ داد و فلورنتینو پرز را متهم کرد که "به PSG احترام نمی‌گذارد." او همچنین از کریم بنزما و سپس فلورنتینو که "درباره کیلیان طوری صحبت می‌کند که گویا یکی از بازیکنان آنها بوده" عصبانی شد.
 
یک پیشنهاد دو ساله
پاری‌سن‌ژرمن در حال تمدید قرارداد امباپه است. مارکا دریافت که آنها پیشنهاد تمدید دو ساله را به وی داده‌اند، زیرا معتقدند او دیگر به اندازه قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مطمئن نیست که می‌خواهد برود.
امباپه در آن مصاحبه گفت: "شما هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی می‌تواند بیفتد. حقیقت دیروز نه امروز است و نه فردا."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала