تمایل جوانان برای ازدواج با دختران روسی؛ امسال 99 جوان افغان داماد روس‌ها شد

© Sputnik / Aleksei Mayshev /  مراجعه به بانک تصاویر Букет в руках невесты на свадьбе в Шипиловский ЗАГСе
Букет в руках невесты на свадьбе в Шипиловский ЗАГСе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2021
عضو شوید
 از ابتدای سال 2021 مراسم عقد نکاح بیش از 11 هزار زوج مختلط  در مسکو برگزار شده است که از میان این زوج ها 99 داماد شهروندان افغانستان بوده اند.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی اداره ثبت احوال مسکو گزارش داده است که از آغاز امسال 11 هزار ازدواج های مختلط در روسیه ثبت شده است که بیش از 20 درصد این ازدواج ها با شهروندان دیگر کشور ها بوده است.
ازدواج مختلط  یعنی عقد نکاح بین دختر و پسری که دارای تابعیت‌های جداگانه هستند.
رسانه: طالبان اجرای موسیقی زنده را در مراسم عروسی ممنوع کردند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2021
رسانه: طالبان اجرای موسیقی زنده را در مراسم عروسی ممنوع کردند
در پیام اداره ثبت احوال مسکو آمده است که شرایط مساعدی در مسکو برای کسانی که مایل  به ازدواج با اتباع خارجی هستند ایجاد شده است. خارجی ها می‌توانند با شهروندان دیگر کشورها از جمله روسیه مراسم عقد نکاح خود را در دفاتر ثبت احوال مسکو و سایر شهر های روسیه برگزار کنند.
 در پیام گفته می‌شود که از ابتدای امسال بیش از 11 هزار زوج، که 20 درصد آنها شهروندان خارجی هستند، ازدواج خود را ثبت این اداره نموده اند.
 شمار داماد های خارجی به مراتب بیشتر- 78 در صد و عروس ها – 22 در صد بوده است.
در بین داماد های خارجی ، بیشتر از همه شهروندان نیجریه- 133 تن قرار دارند. به تعقیب آن به ترتیب داماد ها از ترکیه -114، افغانستان – 99، کوبا - 76، ویتنام -71 و هند – 68 داماد  قرار داشتند.
نسبت به سال گذشته تعداد داماد های اروپایی نیز در روسیه افزایش یافته است.
در طی امسال  51 جوان انگلیس با دختران روس ازدواج نمودند. همچنان 48 شهروند صربستان، 46 داماد از آلمان، 44  تن از ایتالیا، 36 نفر از آمریکا، 31 تن فرانسوی در روسیه ازدواج نمودند.
تابعیت عروسهای خارجی با دامادها متفاوت است. در سال 2021 بیشترین عروس ها  81 تن از  از ویتنام  بودند. به تعقیب آن نیجریه - 38 عروس و از افغانستان -26  دختر با شهروندان دیگر کشور ها در روسیه ازدواج نمودند.
هنگامی که زوج های مختلط ازدواج می کنند، داماد یا عروس و مهمانان خارجی که  در مراسم حضور دارند ممکن است زبان روسی  را بلد نباشند، بنابراین زوج ها این فرصت را دارند که متن مراسم را به انگلیسی دریافت کنند.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала