Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی در مصاحبه با «فرانس فوتبال»: از پیوستن به پی‌اس‌جی پشیمان نیستم!

© REUTERS / BENOIT TESSIERمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2021
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی پاری‌سن‌جرمن در تازه‌ترین مصاحبه‌اش با فرانس فوتبال در مورد پیوستنش به پی‌اس‌جی صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی، فوق ستاره آرجنتینی پس از 17 سال بارسلونا را به مقصد پاری‌سن‌جرمن ترک کرد. دلیل جدایی او از این باشگاه اسپانیایی، مشکلات مالی عنوان شده است.
Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2021
ورزش
پوچتینو به مسی، نیمار و راموس: بازیکنان سال 2014 نیستید
مسی با پیوستن به پاری‌سن‌جرمن شروع پرفراز و نشیبی در کار خود داشت. او و در پیروزی 2-0 این تیم مقابل منچسترسیتی یک گل به ثمر رساند و سپس در شکست آخر هفته گذشته مقابل رن به میدان رفت و تیمش با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.
مسی در مصاحبه اختصاصی با مجله فرانس فوتبال از زمان پیوستن به پی اس جی برای اولین بار با یک رسانه صحبت کرد و مطمئن است که تصمیم درستی گرفته است.
این ستاره 34 ساله در خصوص انتقالش به باشگاه پاریسی گفت:«من در رفتن به پاری‌سن‌جرمن اشتباه نکردم.» این جمله‌ای است که از مصاحبه مسی بسیار برجسته است و گفتگویی کامل او با این نشریه فرانسوی در نهم اکنتبر منتشر خواهد شد.
با وجود همه امیدهایی که مدیران باشگاه پس از جدایی لیونل مسی به هواداران این تیم درباره روبراه شدن آینده باشگاه دادند، فعلاً وضعیت این تیم طوری نیست که آنها بتوانند لبخند به لب داشته باشند.
شروع ناامید کننده کاتالان‌ها در این فصل که شامل یک باخت خانگی 3 بر صفر مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا و 2 تساوی از 4 بازی لالیگا سبب شده که نبود مسی بیش از پیش احساس شود.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала