Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ولیعهد عربستان در یک قدمی خرید باشگاه نیوکاسل

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / محمد بن سلمان
محمد بن سلمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2021
عضو شوید
به نظر می رسد باید آماده حضور مالکان جدیدی در لیگ برتر باشیم.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اعلام نشریه اتلتیک، پس از نارضایتی شبکه قطری بین اسپورت از پخش غیر مجاز شبکه‌های خود در کشور عربستان، دولت و مقامات سعودی سایت هایی که اقدام به سرقت و پخش غیر قانونی مسابقات می‌کردند را مسدود و از دسترس خارج کردند.
باشگاه فوتبال نیوکاسل یونایتد Футбол. Лига Европы. Матч Металлист - Ньюкасл - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2020
ورزش
خریدار جدید باشگاه نیوکاسل از راه رسید
ممکن است این انتقال در 24 ساعت پیش رو به صورت رسمی اعلام شود چرا که گفته می‌شود اشلی چهارشنبه شب جلساتی را برای بررسی جزییات نهایی برگزار کرده است. مالکان جدید آماده هستند تا به محض امضای قرارداد کارشان را در این باشگاه آغاز کنند.
در حال حاضر، باشگاه و لیگ برتر خود را آماده شرکت در یک جلسه استماع به منظور تصمیم گیری در خصوص انتقال مالکیت نیوکاسل می شوند. جلسه ای که قرار است در 3 جنوری برگزار شود.
در این انتقال احتمالا 300 میلیون پوندی، صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی (PIF)، صاحب 80 درصد از سهام باشگاه لیگ برتری خواهد شد.
بن سلمان در 3 سال گذشته تلاش زیادی کرد تا نیوکاسل را خریداری کند ولی با موانع متعددی به دلیل نقض حقوق بشر در جنگ علیه یمن متهم بود.  وی برای خرید این باشگاه در 3 سال گذشته لابی های متعددی کرد تا در نهایت موافقت سازمان لیگ برتر انگلیس را کسب کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала