Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان مصدومیت طولانی مدت مهاجم تازه‌وارد بارسلونا + ویدیو

© REUTERS / ALBERT GEA المهاجم الأرجنتيني المخضرم سيرخيو أغويرو، لاعب فريق برشلونة الإسباني الجديد
 المهاجم الأرجنتيني المخضرم سيرخيو أغويرو، لاعب فريق برشلونة الإسباني الجديد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2021
عضو شوید
مهاجم آرجنتینی بارسلونا به نخستین بازی خود در جمع آبی‌واناری‌ها نزدیک کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، سرجیو آگوئرو مهاجم آرجنتینی که در نقل وانتقالات تابستانی به بارسلونا پیسوت در ماه آگست دچار مصدومیتی نسبتا شدید شد و بعد از آن به روند بهبودی ادامه داد.
آگوئرو  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.09.2021
ورزش
آگوئرو آماده بازگشت به میادین در اکتوبر
این ستاره بارسلونا هم اکنون به نخستین بازی خود در نزدیک است هر چند که هنوز در تمرینات گروهی شرکت نکرده است. باشگاه رو گذشته (چهارشنبه) تصاویری از تمرینات اختصاصی او منتشر کرده است.
تاکنون مشخص نشده است که آیا او می تواند در بازی بعدی بارسلونا مقابل والنسیا شرکت کند یا نه. در واقع، آگوئرو مدت طولانی است که بازی نکرده و دچار مصدومیت های مختلفی شده و حتا مدتی هم به کرونا مبتلا بوده است.
 از همین‌رو، فصل گذشته در سیتی بسیار کمرنگ بود و فقط یک بار 90 دقیقه بازی کرد. آگوئرو فصل قبل 20 بازی داشت که فقط در هشت تایش فیکس بود که مجموعا شش گل به ثمر رساند.
مهاجم کاتالانی ها با پیوستن به بارسلونا رویای هم بازی شدن با لیونل مسی را داشت و پیشنهادهای دیگری که داشت را رد کرد. شانس اما با او یار نبود و مسی بارسا به مقصد پاری‌سن‌جرمن ترک کرد.
اکنون او با جدایی آنتوان گریزمن و مصدومیت مارتین بریتویت و عملکرد مملو از ابهام لوک دی یونگ همچنان امیدهای زیادی  دارد تا بتواند به ستاره خط حمله بارسلونا تبدیل شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала