Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از ترس بارسا و رئال؛ پیشنهاد جدید دورتموند برای حفظ هالند

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2021
عضو شوید
دورتموند مصمم است ارلینگ هالند را حداقل برای یک فصل دیگر حفظ کند.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه دورتموند در نظر دارد با ارائه یک پیشنهاد درخور توجه نظر مهاجم نروژی خود را جلب کند تا وی را راضی به ماندن کند.
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2021
ورزش
هالند اردوی تیم ملی نروژ را از دست داد
از همین رو نشریه ورزشی «سان» مدعی شد که دورتموند می‌داندحفظ ارلینگ هالند در پایان فصل کار مشکلی است، اما آن‌ها با ارائه یک پیشنهاد درخور توجه به دنبال جلب نظر این غول اهل ناروی هستند تا وی را راضی به ماندن در دورتموند کنند.
دورتموند می خواهد دستمزد خالص ارلینگ هالند را دو برابر کند تا او برای فصل آینده هم در این باشگاه بماند. هالند هم اکنون دستمزدی 8 میلیون یورویی در دورتموند دریافت می کند اما این باشگاه تصمیم گرفته دستمزد سالانه هالند را به 15 میلیون یورو برساند تا او را برای ماندن متقاعد کند.
مهاجم 21 ساله ناروی تیم بورسیا دورتموند که یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های خرید تیم‌های بزرگ اروپا به شمار می‌رود، با توجه به پیشنهاد‌های نجومی به احتمال زیاد در پایان فصل زنبور‌ها را ترک کند.
 با این حال در نهایت تصمیم پایانی با خود ارلینگ هالند است زیرا همانطور که گفته شد بند آزادسازی این بازیکن در تابستان آینده فعال می شود.
رئال مادرید هم از مدت ها پیش در حال تلاش برای جذب کیلان امباپه و ارلینگ هالند برای ترکیب تیمش است.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала