Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز دست بردار کومان و بارسا نیست: فقط 40 ثانیه طول کشید...

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیز سوارز - Luis Suárez
لوئیز سوارز - Luis Suárez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2021
عضو شوید
مهاجم سابق بارسلونا با حضور در یک برنامه مجازی یک بار دیگر از نحوه جدایی تلخش از بارسا گفت.
به گزارش اسپوتنیک، لوئیز سوارز در مصاحبه ای با جرارد رومرو که یکی از یوتوبر های سرشناس اسپانیا است گفت: "تماسی که کومان به من گفت که در برنامه هایش نبودم، 40 ثانیه طول کشید.
لوئیز سوارز فاش کرد:
او ابتدا به من گفت که در برنامه هایش نیستم، و سپس به من گفت که اگر قراردادم فسخ نشود، قرار است مقابل ویارئال بازی کنم. او شخصیتی نداشت که به من واضح بگوید که خودش من را نمیخواهد یا باشگاه دیگر خواهان من نیست. در کل این روش خوبی برای کنار گذاشتن یک اسطوره نبود. من روزهای بسیار سختی را سپردی کردم، زیرا چیزهای زیادی به باشگاه داده بودم.
سوارز همچنین در این گفتگو گفت که مسی یکی از بهترین دوستانش در بارسا بود و پس از این حاشیه ها اولین کسی بود که به او تماس گرفت.
مهاجم اروگوئه ای همچنین در خصوص گاوی ستاره جوان بارسا نیز صحبت کرد و گفت:
"او جوان است و چیزهای زیادی برای یاد گرفتن دارد، اما باید به او به خاطر کاری که انجام می دهد، تبریک گفت. بعد از بازی من پیراهن او را از او درخواست کردم.
لوئیز سوارز در خصوص بازگشت آنتوان گریزمن به اتلتیکو نیز صحبت کرد.
سوارز اظهار داشت: "من انتظار نداشتم گریزمان به اتلتیکو برگردد، اما من مشتاق بودم که او برگردد. قبل از بازی ویارئال ما در مورد آن صحبت کردیم و همه ما فکر می کردیم که باشگاه قصد دارد این کار را انجام دهد." "ما با هم کباب خوردیم و رابطه بسیار خوبی داریم. این همان کاری است که همه مردم انجام می دهند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала