Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مانچنینی: شکست به این شیوه ناراحت‌کننده است

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر Roberto Mancini
Roberto Mancini - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2021
عضو شوید
سرمربی ایتالیا با وجود شکست مقابل اسپانیا به این باور است آن ها نمایش خوبی داشته اند.
به گزارش اسپوتنیک، روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، معتقد است که علی رغم شکست تیمش مقابل اسپانیا در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا، نمایش شاگردانش در این دیدار باعث افزایش قدرت‌شان خواهد شد.
مانچینی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2021
ورزش
انتقام‌گیری در سن‌سیرو؛ ایتالیای مانچینی سرانجام باخت + عکس
سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از پایان این بازی در پیوند به عملکرد شاگردانش گفت:
«می توانستیم در نیمه اول با نتیجه 1-1 به رختکن برویم اما اشتباهاتی کردیم که نباید می کردیم. در بازی های این چنینی، جزئیات و حوادث تعیین کننده هستند.  مشخصاً اسپانیا به خوبی حفظ توپ می‌کرد اما باخت به این شیوه ناراحت کننده است، منظورم 10 نفره باختن است.»
مانچینی در ادامه گفت:
«ما مرتکب یک اشتباه شدیم که در چنین سطحی از مسابقات نمی‌بایست رخ می‌داد. راستش من صحنه وقوع خطای منجر به اخراج بونوچی را ندیدم اما پرداختن به آن هم اکنون دیگر فایده‌ای ندارد. لئوناردو نباید در چنین شرایطی مرتکب خطای دارای اخطار می‌شد.»
بازگشت جانلوئیجی دوناروما به سن سیرو با واکنش گروهی از هواداران میلان همراه شد و این دروازه‌بان جوان را که در تابستان گذشته از روسونری جدا شد، هو کردند. مانچینی در این خصوص اظهار داشت:«هو شدن دوناروما؟ ناامید کننده بود و برایم مایه حسرت است
ایتالیا در سن سیرو با نتیجه دو بر یک مقابل اسپانیا شکست خورد تا از صعود به فینال لیگ ملت های اروپا باز بماند. حالا آتزوری باید در رده بندی به مصاف بازنده جدال فرانسه و بلجیم برود.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала