Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت دروازه‌بان فرانسه و اسطوره آلمان با هردوسال یکبار جام جهانی

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر هوگو لوریس
هوگو لوریس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2021
عضو شوید
هوگو لوریس دروازه‌بان تیم ملی فوتبال فرانسه با برگزاری هر دو سال یک‌بار جام جهانی مخالفت کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ هوگو لوریس دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی فرانسه و اولیویه بیرهوف مدیر تیم آلمان؛ هر دو با ایده‌ی فیفا برای برگزاری مسابقات جام جهانی هر دوسال یک‌بار مخالف هستند.
فیفا ماه گذشته یک اجلاس آنلاین برگزار کرد تا در مورد تغییر جام جهانی از برگزاری هر چهار سال به هر دو سال بحث کند در حالی‌که قبلا با مخالفت شدید یوفا مواجه شده است.
لوریس که با فرانسه در روسیه 2018 قهرمان جهان شد؛ استدلال کرد که چرخه چهارساله جام‌های جهانی را ارزشمندتر کرده است.
لوریس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا میان فرانسه و بلجیم گفت:
"فکر می‌کنم جام جهانی باید بسیار نادر باشد، بنابراین این واقعیت که شما هر چهار سال یکبار آن را بازی می‌کنید به محافظت از این عنصر ارزشمند کمک می‌کند. ما به عنوان یک گروه هر چهار سال منتظر رقابت هستیم و به عنوان یک بازیکن، فکر می‌کنم این همیشه چیزی است که در ذهن شما است."
کاپیتان قهرمان جهان اضافه کرد:
"همه چیز باید تکامل یابد و من فکر می‌کنم باید در مورد بازیکنان، باشگاه‌ها و کشورها تصمیم گیری شود. اما این چیزی است که من بخشی از آن نیستم، چیزی است که باید توسط نهادهای بزرگ تصمیم گیری شود."
در همین حال؛ بیرهوف (نایب قهرمان 2002 با آلمان) که در 2003 بازنشسته شد و فعلا به حیث مدیر تیم آلمان کار می‌کند نیز با این ایده فیفا مخالفت کرد.
مهاجم سابق میلان گفت که با بازیکن یا مربی‌ای که فکر می‌کند جام جهانی دوساله ایده خوبی است ملاقات نکرده، همچنین به تاثیر شرکت کنندگان اشاره نمود:
"در مورد خستگی بازیکنان، فکر می‌کنم ما همیشه باید سلامت آن‌ها را در نظر داشته باشیم و برای بازی در جام جهانی ... هنوز بازیکن یا مربی‌ای پیدا نکرده‌ام که گفته باشد آنها معتقدند این خوب است. همچنین در مورد استاندارد مسابقات، بازی جام جهانی هر چهار سال یکبار به نظر همه افراد شامل رقابت‌ها درست است."
او اضافه کرد:
"فکر می‌کنم که همه در فوتبال نباید فقط بر حداکثر کردن درآمد تمرکز کنند بلکه باید بر کیفیت فوتبال نیز اطمینان حاصل کنند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала