Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش «لوئیس انریکه» به صعود اسپانیا به فینال لیگ ملت‌های اروپا

© REUTERS / Juan Medinaانریکه
انریکه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از پیروزی برابر ایتالیا و فینالیست شدن در لیگ ملت های اروپا خوشحال است.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی اسپانیا با غلبه بر ایتالیا در بازی اولی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا، ضمن گرفتن انتقام باختش مقابل همین تیم در مرحله نیمه نهایی یورو 2020، برای اولین بار به فینال تورنمنت تازه تأسیس یوفا صعود کرد.
تیم فوتبال اسپانیا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2021
ورزش
شکست تلخ در سن سیرو با ندانم کاری بونوچی؛ اسپانیا نخستین فینالیست لیگ ملت ها شد
لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا از عملکرد شاگردانش در این بازی راضی است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت:«بازی خیلی خوبی بود. دو تیم از بهترین سلاح هایشان استفاده کردند.
این کلید موفقیت ما بود. ایتالیا تیم بسیار قدرتمندی است و همیشه و در همه حال رویارویی با آن سخت است. به نظرم این بازی یکی از بهترین بازی‌هایی بود که شما می‌توانستید در رده ملی ببینید.»
سرمربی لاروخا در ادامه در خصوص عملکرد فران تورس در این بازی گفت:«تورس یک بازی غیر عادی را به نمایش گذاشت. او انگار در باغ خانه اش بازی می کرد. این بسیار خوشحال کننده است که بازیکنی با چنین توانایی را در اختیار دارم. او آینده فوتبال اسپانیا است. همکاری تورس و اویارزابال دیدنی بود.»
اسپانیا موفق شد به روند 37 بازی بدون شکست ایتالیا در این بازی خاتمه دهد. انریکه در این باره گفت:«ما خوشحالیم و راضی اما نه بابت اینکه به شکست ناپذیری ایتالیا پایان دادیم بلکه به خاطر صعود به فینال چون ایتالیا لیاقت رکورد جهانی‌اش (برای بیشترین تعداد بازی بدون باخت متوالی) را داشت و به نظر من باز هم در بالاترین سطح بازی خواهد کرد.»
سرمربی تیم ملی اسپانیا در پایان در مورد اینکه دوست دارد در فینال برابر بلجیم بازی کند یا فرانسه، گفت:«فرانسه و بلجیم هر دو تیم های خوبی هستند اما ما سعی می کنیم پیروز دیدار فینال شویم.  برای هر کدام از دو برنامه خاص خود را داریم و تنها به پیروزی فکر می کنیم.»
امشب و در آخرین بازی از مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا، فرانسه به مصاف بلجیم می‌رود. پیروز این دیدار رقیب اسپانیا در فینال خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала