Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا از استرلینگ اوکی گرفت؛ سیتی برای فروش دمبله را می‌خواهد

© AP Photo / Laurence GriffithsАнглийский футболист Рахим Стерлинг во время матча между командами Англии и Хорватии на Euro 2020
Английский футболист Рахим Стерлинг во время матча между командами Англии и Хорватии на Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که تیم فوتبال بارسلونا توانسته با رحیم استرلینگ به توافق شخصی دست یابد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از موندو دیپورتیو باشگاه بارسلونا با رحیم استرلینگ به توافق رسیده است تا این بازیکن قرارداد خود را با منچسترسیتی تمدید نکند.
طبق گزارش این روزنامه بارسلونا میخواهد استرلینگ را به صورت قرضی با بند خرید اجباری به جمع بازیکنان خود اضافه کند.
بر اساس گفته‌ها بارسلونا "اوکی" را از رحیم استرلینگ برای حضور در این تیم گرفته و ستاره تیم ملی انگلیس میخواهد خود را در بلوگرانا اثبات کند.
​در همین حال به گزارش ال ناسیونال، منچستر سیتی در ازای فروش رحیم استرلینگ به بارسلونا خواهان معاوضه او با عثمان دمبله است.
این در حالی‌ست که منچستر سیتی بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد، اما با آمدن جک گریلیش از استون ویلا و از دست رفتن جایگاه استرلینگ در ترکیب مدنظر پپ گواردیولا ستاره تکنیکی و سرعتی سیتیزن ها افت کرده و دیگر بازیکن فیکس به شمار نمی‎‌رود.
​استرلینگ 10 بازی در این فصل انجام داده و در لیگ برتر تنها در دو بازی فیکس بوده است. او شرایط خوبی را در تیم پپ گواردیولا سپری نمی کند و به همین دلیل تمایل دارد راهی بارسلونا شود.
استرلینگ توانایی بازی در تمام پست های خط حمله را دارد و در 10 بازی این فصل 1 گل و 1 پاس گل به ثبت رسانده است.
این در حالیست که دمبله فعلا مصدوم است، اما قرارداد او تا سال 2022 اعتبار دارد و بارسلونا خواهان تمدید قرارداد با این بازیکن جوان فرانسوی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала