Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت آنچلوتی به برنامه اولیه؛ استحکام خط دفاع متزلزل

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی می‌خواهد برای استحکام خط دفاعی تیم‌اش به برنامه اولیه خود بازگرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید از مشکلات دفاعی تیم‌اش در هفته‌های اخیر ابراز تاسف کرد و این باعث شد تا او به برنامه اولیه‌اش در جریان شکست 2-1 مقابل اسپانیول بازگردد.
سرمربی ایتالیایی چهار مدافع لوکاس واسکز، ادر میلیتائو، ناچو فرناندز و داوید آلابا را انتخاب کرد که همان چهار مدافع عقبی است که در روز اول فصل مقابل آلاوز به میدان رفته بودند.
در هفت بازی بعدی، آنچلوتی به دنبال راه حلی بود که هرگز به دست نیامد و در خط دفاعی تغییراتی ایجاد کرد. سرمربی رئال در حال حاضر در 10 بازی ابتدایی خود از 6 خط دفاعی مختلف استفاده کرده است.
تنها چیزی که واضح به نظر می‌رسد اولین انتخاب مدافع میانی آنچلوتی با میلیتائو و آلابا است که 6 بار با هم در قلب دفاع بازی کرده‌اند اما آنها را مقابل اسپانیول از هم جدا کرد و آلابا به دفاع چپ رفت.
 
دردسر آنچلوتی
به نظر می‌رسد که آنچلوتی برای تصمیم گیری در مورد مدافعان کناری‌اش مشکل دارد و ناچو و لوکاس در دفاع راست دنی کارواخال مصدوم را تحت پوشش قرار می‌دهند، در حالی‌که در دفاع چپ رئال مادرید به دلیل حضور آلابا، ناچو و میگوئل گوتیرز با غیبت فرلاند مندی در آن پست صف آرایی کرده است.
در حالی‌که سعی می‌کرد ضعف‌های دفاعی رئال مادرید را برطرف کند، آنچلوتی به طرح اولیه‌اش یعنی لوکاس، میلیتائو، ناچو و آلابا در عقب بازگشت اما نتیجه برعکس گرفت.
باخت مقابل اسپانیول به احتمال زیاد باعث تغییر بیشتر رئال مادرید می‌شود، زیرا لوس بلانکوس همچنان منتظر است تا کارواخال، مندی و مارسلو از مصدومیت‌های بازگردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала