Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر خوش به آنچلوتی؛ 5 مصدوم رئال به زودی برمیگردند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دنی کارواخال و مارسلو دو مدافع رئال مادرید Spain Soccer Champions League Real - CSKA
دنی کارواخال و مارسلو دو مدافع رئال مادرید   Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2021
عضو شوید
امیدواری ها برای بازگشت مصدومان رئال به میادین روبه روز زیادتر میشود.
به گزارش اسپوتنیک، تمرینات تیم فوتبال رئال مادرید روز پنجشنبه با حضور شمار حاضر بازیکنان در کمپ والدیباس برگزار شد.
این تمرین به دلیل حضور شمار زیادی از ستاره های رئال در غالب بازی های ملی، با حضور 10 بازیکن برگزار شد که در عین حال کاسیمرو با وجودی که به برزیل سفر نکرده است، در این تمرین حضور نداشت.
​مندی که به نظر میرسد آماده بازگشت به میادین است در قسمتی از تمرین گروهی حضور داشت، اما مارکو آسنسیو کماکان به صورت انفرادی تمرین میکند. این در حالیست که دنی کارواخال، دنی سبایوس، ایسکو، گرت بیل و ماریانو دیاز نیز به صورت گروهی تمرین کردند.
به نظر میرسد وضعیت مصدومان رئال روز به روز بهتر میشود و پس از وقفه بازی های ملی آنچلونی برای در اختیار داشتن حداقل 5 بازیکن امیدوار است.
طبق پیش بینی ها رئال در بازی 19 اکتبر برابر شاختار در لیگ قهرمانان دسته کم 5 بازیکن مصدومش را میتواند در اختیار داشته باشد. گزارش شده است که بیل و سبایوس بازیکنانی هستند که بزودی در کنار مندی به ترکیب رئال اضافه میشوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала