Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت ستاره گران‌قیمت با پیشنهاد جدید دوتموند

© AFP 2023 / THOMAS KIENZLEЭрлинг Холанн
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2021
عضو شوید
مهاجم جوان بورسیا دورتموند با تازه‌ترین درخواست باشگاه دورتموند مخالفت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک،  ارلینگ هالند پیشنهاد جدید دورتموند را برای افزایش مدت همکاری رد کرده است.
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2021
ورزش
از ترس بارسا و رئال؛ پیشنهاد جدید دورتموند برای حفظ هالند
در همین رابطه، نشریه «آاس» اعلام کرد ارلینگ هالند قرارداد جدیدی را با باشگاه دورتموند امضا نمی‌کند تا متعهد شود حداقل یک فصل دیگر را در میان زنبورها سپری کند.
مهاجم اهل به یکی از مهم‌ترین بازیکنان فوتبال جهان تبدیل شده است. تمدید نکردن قرارداد با دورتموند باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید و منچسترسیتی را آماده امضای قرارداد با ستاره نروژی خواهد کرد.
مدیران باشگاه دورتموند قصد دارند پیشنهاد دو برابر کردن دستمزد را به هالند ارائه کند تا بتوانند او را حداقل یک فصل دیگر در این تیم حفظ کنند.
مینو رایولا و این بازیکن دوست داشتند در تابستان امسال کار انتقال او به تیم دیگری را عملی کنند اما دورتموند چنین پیشنهادی را رد کرد و باور داشت که حفظ او می‌تواند سود بیشتری برای آنها داشته باشد چرا که ممکن است پیشنهادهایی بالغ بر 200 میلیون یورو از سوی پی اس جی یا سیتی ارائه شود.
جدا نشدن از دورتموند در این فصل نیز چندان به ضرر هالند و رایولا نشد چرا که احتمال پیوستن او به رئال مادرید در تابستان سال آینده را بیشتر کرد که رویای این بازیکن است. تمرکز این باشگاه اسپانیایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی روی جذب امباپه بود و هالند در اولویت آنها قرار نداشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала