نخست وزیر لتونی: بدون گواهی نامه واکسین کووید-19 ورود به مغازه ها ممنوع است

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر نخست وزیر لتونی: بدون گواهی نامه واکسین کووید-19 ورود به مغازه ها ممنوع است
نخست وزیر لتونی: بدون گواهی نامه واکسین کووید-19 ورود به مغازه ها ممنوع است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2021
عضو شوید
نخست وزیر لتونی گفت، که تنها افرادی که دارای گواهی نامه کووید-19 دارند، می توانند به مغازه ها بروند. 
آغاز تحقیقات پولیس لتونی درمورد خوردن گوشت انسان+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2018
آغاز تحقیقات پولیس لتونی درمورد خوردن گوشت انسان+ویدیو
به گزارش اسپوتنیک، کریسیانیس کارینز نخست وزیر لتونی گفت، که شورای مدیریت بحران این کشور تصمیم گرفته است، که بازدید از فروشگاه ها بدون واکسیناسیون در برابر کووید-19 را ممنوع کند. 
او گفت :"تنها افرادی که دارای گواهی کووید-19 دارند، می توانند به فروشگاه ها مراجعه کنند". این سیاستمدار افزود، که فروشگاه های خرده فروشی با کالاهای اساسی ، یعنی فروشگاه های مواد غذایی استثناء است.
کارینز از مردم خواست واکسینه شوند و در صورت امکان به قالب کار از راه دور تغییر دهند. این شورا همچنین پوشیدن اجباری ماسک توسط دانش آموزان را تایید کرد.
این تصمیم روز جمعه 8 اکتبر توسط دولت لتونی به تصویب می رسد. در حال حاضر، 50 درصد مردم در این کشور علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند.
پیش از این، تدروس گبریسوس، رئیس سازمان بهداشت جهانی (WHO) تعداد داروهای مورد نیاز برای واکسیناسیون 70 درصد از جمعیت جهان را تخمین زده بود. وی تأکید کرد، که عدم توازن در توزیع واکسین های کرونا باعث "فاجعه جهانی" شده، اما هنوز فرصتی برای اصلاح وضعیت وجود دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала