Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش رایولا به هو شدن دوناروما در سن سیرو: مگر او آدم کشته است؟

© AFP 2023 / Justin TallisВратарь Италии Джанлуиджи Доннарумма ловит мяч во время полуфинального футбольного матча ЕВРО-2020 на стадионе Уэмбли в Лондоне
Вратарь Италии Джанлуиджи Доннарумма ловит мяч во время полуфинального футбольного матча ЕВРО-2020 на стадионе Уэмбли в Лондоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2021
عضو شوید
مدیر برنامه های دروازه بان تیم ملی فوتبال ایتالیا با استقبال نا خوشایند هواداران میلان پس از بازگشت او به سن سیرو واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، چهارشنبه شب ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ ملت ها به مصاف اسپانیا رفت که در نهایت بازی را با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد و از صعود به فینال رقابت ها بازماند.
این مسابقه یک حاشیه فراوان داشت، آنهم استقبال نا خوشایند طرفداران تیم ملی ایتالیا و میلان، از دوناروما بود. میلانی که تا کنون او را بخاطر ترک تیم و پیوستن به پی اس جی نبخشیده اند، زمانی که او وارد ورزشگاه شد با بنری که روز آن نوشته شده بود: تو یک کثافت هستی از او استقبال کردند و هر زمانی که در جریان بازی نیز پا به توپ میشد نیز، او را هو کردند و باعث شدند تا تمرکز او در جریان بازی بهم بخورد.
​مینو رایولا مدیر برنامه دوناروما در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت در واکنش به این اتفاق، از هواداران و باشگاه میلان انتقاد کرد و گفت:
برخورد هواداران با دوناروما خیلی بد بود، این کارها چه معنایی دارد؟ مگر دوناروما آدم کشته است؟ اتفاقاتی که در سن سیرو افتاد ناراحت کننده، عجیب و شرم آور بود. عجیب است که فقط هواداران میلان به دوناروما توهین کردند فقط به این خاطر که او تصمیمش را آزادانه گرفت. او تا آخرین روز حضورش در میلان، حرفه ای رفتار کرد و به آن ها کمک کرد به لیگ قهرمانان اروپا برگردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала