شرکت فضایی ماسک رکورد جدید ثبت کرد

© AP Photo / Jae C. Hong, File شرکت فضایی ماسک رکورد جدید ثبت کرد
  شرکت فضایی ماسک رکورد جدید ثبت کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2021
عضو شوید
شرکت ایلون ماسک رکورد 100 میلیاردالری را به ثبت رساند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از CNBC به اشاره به یک منبع، پس از اعلام سرمایه گذاران موجود برای فروش سهام خود، ارزش گذاری ایلان ماسک در اسپیس‌اکس به 100 میلیارد دالر رسید.
ایلون ماسک: هوش مصنوعی مهمترین تهدید برای تمدن بشریت است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2017
ایلون ماسک: هوش مصنوعی مهمترین تهدید برای تمدن بشریت است
اسپیس ایکس با سرمایه گذاران جدید و موجود توافق کرده است تا سهام را تا 755 میلیون دالر به ازای هر سهم 560 دالر بفروشند. این قرارداد برآورد سرمایه این شرکت فضایی را به 100.3 میلیارد دالر افزایش می دهد. این شرکت در حال حاضر سرمایه جدیدی جذب نکرده است زیرا پیشنهاد خرید مجدد فروش سهام موجود است. این سهام نسبت به برآورد فوریه 74 میلیارد دالر، زمانی که قیمت سهم 419.99 دالر بود، 33 درصد افزایش یافته است.
برآورد رکوردی اسپیس‌اکس ، آن را به یکی از کمیاب ترین شرکت های خصوصی "هکتوکورن" تبدیل می کند - به اصطلاح مشاغل، بیش از 100 میلیارد دالر ارزش دارد اسپیس‌اکس ماسک در حال حاضر دومین شرکت خصوصی بزرگ در جهان است و تنها پس از بایت دانس- چین (مالک تیک‌تاک)  قرار دارد. ارزش اسپیس‌اکس طی چند سال گذشته افزایش یافته است زیرا این شرکت میلیاردها دالر برای تأمین بودجه دو پروژه برجسته (اسپیس‌اکس استارشیپ) جمع آوری کرده است.  
استارلینک برنامه این شرکت برای ایجاد یک شبکه اینترنتی به هم پیوسته برای ارائه اینترنت پرسرعت به مصرف کنندگان در هر نقطه از جهان است. اسپیس‌اکس در حال حاضر 1740 ماهواره استارلینک را به فضا پرتاب کرده است. این شبکه بیش از 100 هزار کاربر در 14 کشور دارد و هزینه خدمات 99 دالر در ماه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала