Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا: امیدوار بودم مسی برای بارسا "رایگان بازی کند"

© REUTERS / Albert Gea Лионель Месси во время пресс-конференции
Лионель Месси во время пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2021
عضو شوید
خوآن لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا یک بار دیگر از نحوه جدایی مسی از تیم و شرایط بارسا در ادامه فصل صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، تابستان امسال برای بارسا، تابستان غم انگیزی بود، زیرا فوق ستاره و نماد خیره کننده این تیم پس از سالها حضور درخشان و کسب کلی عناوین و افتخار مجبور به ترک این تیم شد.
بارسا که پس از جدایی مسی وضعیت اسف باری را در لالیگا و اروپا میگذارند، با بحران مالی و بدهی های کمر شکن نیز همراه است، اما لاپورتا امیدوار است وضعیت این تیم به زودی تغییر کند و بارسا نیز به روزهای خوبش برگردد.
رئیس بارسا در گفتگوی زنده صبح امروز با RAC1 در مورد خروج مسی با گفت:
"از رفتن مسی ناراحت و عصبانی نیستم، و از او قدردانی هم میکنم. می دانم که او تمایل زیادی برای ماندن داشت، اما او فشار زیادی بخاطر پیشنهاداتی که داشت تحمل کرد.همه ما میدانستیم که او یک پیشنهاد ارزشند و قدرتمند از پی اس جی دریافت کرده بود.
رئیس بارسا در بخشی از مهم ترین صحبت هایش گفت:
من امیدوار بودم که در آخرین لحظه مسی بگوید که به صورت رایگان برای بارسا بازی خواهد کرد. من این را دوست داشتم، ولی نمیتوانستم از بازیکنی مثل مسی چنین درخواستی داشته باشم.
لاپورتا در خصوص مسی ادامه داد:
"من می خواهم از مسی تشکر کنم، او همیشه لایق احترام گذاشتن است. ما با خوشحالی او خوشحال میشویم. او ریشه دارد و سفیر بارسا است. ما همیشه راهی برای همکاری با او پیدا خواهیم کرد و او را در باشگاه حفظ خواهیم کرد."
رئیس بارسا در این مصاحبه به موضوع جانشینی کومان و اخراج احتمالی این مربی هلندی نیز دوباره اشاره کرد و تاکید کرد که باشگاه هیچ تصمیمی برای اخراج سرمربی تیم ندارد.
"تصمیم این است که کومان ادامه دهد. او مثل ما آدم معمولی است. او می خواهد بارسا خوب کار کند. او یک قرارداد معتبر دارد و باید به او احترام گذاشت. مربی ما کومان است و ما به داشتن او به عنوان مربی افتخار می کنیم.
لاپورتا ادامه داد:
"من با ژاوی اغلب صحبت می کنم، زیرا ما دوست هستیم. همچنین با پپ [گواردیولا] هم صحبت میکنم. من دوست دارم بدانم آنها چه فکر می کنند زیرا آنها بیشتر از من می دانند که چه اتفاقی افتاده است.
بخش دیگر صحبت های رئیس بارسا، تمدید با ستاره هایی مثل فاتی و گاوی بود که این روزها به شدت بر سر زبان ها هستند.
ما در تلاش هستیم تا قرارداد بازیکنان جوان مان را تمدید کنیم. آنها نمایش خوبی دارند و خود را به خوبی نشان دادند، امیدوارم هفته آینده خبرهای خوبی در این خصوص به شما بدهم.
​لاپورتا در ادامه به توصیف از جوردی کرایف پرداخت و گفت:
"جوردی نقش مهمی در اعتماد به نفس رونالد کومان ایفا کرده است. وی کمک زیادی به مدیر فنی ما ماتئو آلمانی میکند و ما از او بسیار خوشحال هستیم.
سرجی روبرتو
"ما در حال تمدید قرارداد وی هستیم و حقوقش کاهش یافته است."
شروط کومان برای ادامه کار با بارسا
"من آن را درک می کنم. من نمی توانم در مورد مسائل فنی با کسی صحبت کنم. من همیشه به حرفه ای ها احترام می گذارم، این کار برای من در مورد رایکارد و گواردیولا نیز اتفاق افتاده است و حالا نیز در مورد کومان هم همین طور خواهد بود."
گاوی
"من به رئیس فدراسیون گفتم: "ما در حال تمدید قرارداد وی هستیم و شما او را به تیم ملی دعوت کنید. ما خوشحالیم که او هنوز در بارسلونا است."
بارسا به مسی قرض دار است؟
"نه، هیچ چیزی وجود ندارد، قرارداد و جزئیات او به طور کلی بسته است."
رئیس بارسا همچنان گفت، تیم برای جذب نیمار در تابستان نیز تلاش کرد، اما مشکلات مالی باعث شد تا او در پی اس جی بماند.
"ما میدانستیم که او میخواهد به بارسا برگردد، ولی در نهایت او پیشنهاد پی اس جی را قبول کرد و متقاعد شد آنجا بماند. این قانون فوتبال است و کسی که بهترین پیشنهاد را می دهد، برنده است. نیمار هم با وجود علاقه بازگشت به بارسا، پیشنهاد آنها را قبول کرد.
​تلاش بارسا در بازار نقل و انتقالات
بدون شک برای جذب بازیکن تلاش خواهیم کرد، اما مهم تر این است که ما دیگر بدهی نداشته باشیم. ما باید سرمایه خود را طوری مدیریت کنیم که بیشتر ازین به مشکل مالی نخوریم.
بارتومئو
"من مدت زیادی است که با او صحبت نکرده ام، نه تنها با او بلکه با کسی از هیئت مدیره قبلی هم صحبت نکرده ام."
پرداخت پول به خبرنگاران از سوی مدیریت قبلی بارسلونا:
پرداخت پول به خبرنگاران؟ من فقط می خواهم آن ها به افراد خلافکار پولی پرداخت نکرده باشند. پرداخت پول به خبرنگاران شفاف انجام شده چرا که فاکتورهایی قانونی وجود دارد که نشان می دهد پرداخت این پول ها به خبرنگاران به صورت تمیز و قانونی انجام شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала