Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چشمک دوباره امباپه به رئال؛ واکنش جالب کیلیان به "هالا مادرید"+ویدیو

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2021
عضو شوید
کیلیان امباپه به "زنده‌باد مادرید" گفتن ادن هازارد ستاره تیم ملی بلجیم و رئال مادرید واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، به نظر می رسد که یک حاشیه جالب در بازی فرانسه و بلجیم میان ادن هازارد، وینگر بلجیمی رئال مادرید و کیلیان امباپه رخ داده است.
شب گذشته تیم ملی فرانسه موفق شد با نتیجه 3 بر 2 تیم ملی بلجیم را شکست دهد و بدین ترتیب راهی فینال رقابت های لیگ ملت های اروپا شود.
در این بازی در ابتدا این تیم ملی بلجیم بود که دو گل به ثمر رساند و پس از آن تیم ملی فرانسه خودش را پیدا کرد و توانست با به ثمر رساندن سه گل کامبک بزند. کیلیان امباپه در این بازی درخشش ویژه ای داشت و یک گل زد و یک پاس گل داد.
اما در ویدیویی که منتشر شده است، می بینیم که ادن هازارد روی یک صحنه به کیلیان امباپه نزدیک می شود و به آرامی چیزی را به او می گوید که باعث خنده کیلیان امباپه می شود.
​کوپه ادعا کرده است که ادن هازارد به کیلیان امباپه گفته است "هالا مادرید" که همان شعار هواداران رئال مادرید است.
کیلیان امباپه هم در واکنش به حرف هازارد که به ادعای کوپه گفته است "زنده باد رئال مادرید" می خندد و واکنش مثبتی نشان می دهد.
در واقع همه از علاقه کیلیان امباپه به رئال مادرید خبر دارند و همین قضیه موجب می شود تا حاشیه هایی این چنینی ایجاد شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала