Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کهکشانی‌ها خواستار اخراج سرمربی؛ روزهای سرد زنان رئال درلالیگا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2021
عضو شوید
بازیکنان تیم فوتبال زنان رئال مادرید با فرستادن نامه‌ای خواستار برکناری سرمربی شان از روی نیمکت شدند.
به گزارش اسپوتنیک؛ وضعیت تیم زنان رئال مادرید آشفته است و سرانجام این بازیکنان با ارسال نامه‌ای به سران باشگاه خواستار برکناری سرمربی شان شدند.
براساس ادعای "ال‌کنفیدنسیال" که رسانه‌های معتبر مادریدی "آ اس" و "مارکا" نیز آنرا نشر کرده‌اند، ادامه حضور داوید آزنار به عنوان سرمربی تیم زنان رئال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
براساس این گزارش بازیکنان از "بگونیا سانز" مدیرکل و "آنا راسل" مدیر ورزشی بخش فوتبال زنان رئال درخواست اخراج آزنار را کرده‌اند. قرار بود آنها نامه‌ای به رسانه‌ها نیز بفرستند و این موضوع علنی شود ولی در نهایت تصمیم بر این شد که همه چیز در داخل باشگاه حل و فصل شود.
این اتفاق پس از شکست هفته قبل برابر بیلبائو رخ داد تا جایی که در زمان برگشت، بازیکنان حاضر به صحبت با سرمربی و مدیر ورزشی نشدند و سپس به صورت جمعی تصمیم گرفتند تا از مدیریت کل درخواست برکناری آزنار را نمایند.
این تیم روز قبل و در نخستین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان موفق شد حریف‌اش خارکیف اوکراین را با یک گل شکست بدهد اما وضعیت این تیم در لالیگا آن‌گونه که باید باشد خوب پیش نمی‌رود.
آنها از 5 بازی تنها یک امتیاز گرفته‌اند زیرا در مهم‌ترین بازی‌ها برابر تیم‌های اتلتیکو، لوانته، بیلبائو و سوسیداد تن به شکست داده‌اند. سفیدپوشان مادریدی فعلا در کنار والنسیا و رایو سه تیم رده آخر جدول هستند، در حالی‌که زنان مادریدی فصل قبل سوم شده بودند و توانستند سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آورند. آنها پیش از این در پلی آف از سد سیتی گذشتند تا به دور گروهی صعود کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала