Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دفاع کردن مقابل مسی آسان تر از گذشته شده است

© REUTERS / Benoit TessierЛионель Месси из Пари Сен-Жермен на футбольном поле в Париже
Лионель Месси из Пари Сен-Жермен на футбольном поле в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2021
عضو شوید
عادل رامی مدافع تروآ مدعی است که دفاع کرد مقابل لیونل مسی نسبت به گذشته راحت تر شده است.
به گزارش اسپوتنیک، مسی با 675 گل در 778 بازی و کسب 35 جام فوق العاده در طی 21 سال، در تابستان امسال بارسا را ترک کرد و به پاریسن جرمن پیوست. با این حال اما اسطوره بارسلونا در طی 5 بازی برای تیم جدیدش، فقط یک بار برای تیمش گلزنی کرده، آنهم در لیگ قهرمانان و در مسابقه حساس برابر سیتی.
عادل رامی مدافع سابق تیم های والنسیا و سویا که سابقه رویارویی با مسی در لالیگا را دارد، معتقد است مسی به اندازه گذشته دیگر برای مدافعین تهدید نیست.
رامی که در طی 12 بار تقابل با مسی هرگز با تیمش موفق به پیروزی مقابل مسی نشده است، قرار است به زودی در رقابت های لیگ فرانسه با تراو به مصاف مسی با پیراهن پی اس جی برود.
​ رامی به وب سایت رسمی لیگ 1 گفته است:
"بله، من هرگزر مقابل مسی برنده نشدم، یا باختیم یا هم مساوی کردیم، ولی چهار یا پنج پیراهن او را گرفتم." او خیلی قوی بود، در آن زمان همیشه پشت سر من در آفساید بود، ولی ناگهان به عقب برمیگشت و همه چیز را بهم میریخت.
وی گفت: حالا او بیشتر پاسور است و همین موضوع کار مدافعین را برای دفع او راحت تر میکند. "من فکر نمی کنم او بتواند حرکتهای اسلالوم خود را که در گذشته انجام میداد را حالا هم تکرار کند."
با این حال رامی در ادامه این مصاحبه به توصیف از امباپه ستاره دیگر پی اس جی پرداخت و او را شایسته دریافت توپ طلا دانست.
رامی گفت:
"من یکی از طرفداران بزرگ کیلیان امباپه هستم و عمیقاً امیدوارم او توپ طلا را دریافت کند. خوشحالم که او در پی اس جی ماندگار شد، زیرا مسی قرار است خیلی چیزها به او بدهد." صادقانه بگویم ، اگر امباپه نقش خود را بفهمد و خودش را پیدا کند، پی اس جی به حریفانش ضربه های زیادی میزند. "
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала