Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در آستانه فینال؛ دشان: به سادگی نمیشود از اسپانیا توپ گرفت، داشتن بنزما یک امتیاز است

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Didier Deschamps, seleccionador del equipo nacional francés
Didier Deschamps, seleccionador del equipo nacional francés - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2021
عضو شوید
دشان سرمربی تیم ملی فرانسه در نشست خبری فینال لیگ ملت های قبل از تقابل حساس با اسپانیا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش اسپوتنیک، فرانسه در قامت قهرمان جهان فردا شب در دیدار نهایی رقابت های لیگ ملت های اروپا، به مصاف اسپانیا خواهد رفت.
خروس ها در مرحله نیمه نهایی در دیداری جذاب و کامبکی رویایی 3 بر 2 از سد بلجیم گذشت و حالا در آستانه فتح جامی دیگر در اروپا، پس از ناکامی در رقابت های یورو 2020 هستند.
دشان سرمربی فرانسه در نشست خبری در مورد اسپانیا گفت:
اسپانیا بازیکنان بسیار جوان، اما باتجربه ای دارد. شاید ما تجربه بیشتری داشته باشیم، اما به این تضمینی برای پیروزی ما نیست. فردا ما به همه موارد نیاز خواهیم داشت.
توپ گیری از اسپانیا
مبارزه برای گرفتن توپ مقابل آنها سخت است. نمی توان به سادگی توپ را از تیم اسپانیا گرفت. شما می توانید فشار بیاورید، اما به هیچ وجه توپ گرفتن از آنها آسان نیست. آنها توانایی فردی و گروهی خوبی برای حفظ توپ دارند. در مقابل ایتالیا این کار را کردند و کارشان عالی بود. این را نباید فراموش کرد، تیمی که مالک توپ نیست انرژی خود را بیشتر از دست می دهد.
فضای تیم بعد از پیروزی مقابل بلجیم
بهترین ویتامین پیروزی و شادی بعد از آن است. روز بعد همه چیز عادی تر میشود. ما فرانسه هستیم و مردم از ما درخواست پیروزی و قهرمانی می کنند. فراتر از کیفیت فردی در تیم، نشان دادیم که قدرت ذهنی بازیکنان در مقابل بلجیم عالی بود و حالا هم این روحیه بسیار قوی وجود دارد.
جایگاه رافائل واران
"جایگاه او بهترین موقعیت در مرکز خط دفاع است. من این را به خوبی میدانم، اگرچه در یورو از او به عنوان مدافع مرکزی راست استفاده کردم. موقعیت او در رئال مادرید با راموس هم در مرکز خط دفاع بود. به نظرم بهترین موقعیت برای او در مرکز دفاع است. این راهنمایی برای دیگران را آسان تر میکند. "
استراحت کمتر نسبت به اسپانیا قبل از فینال
"تفاوتی در روزهای استراحت وجود دارد. ما خواهیم دید که آیا این امر بر بازی ما تأثیر می گذارد یا خیر.ما استراحت و بازیابی تیم را بهینه می کنیم. ما به دنبال بهانه نیستیم، ولی ما این موضوع را از قبل می دانستیم. ما باید انرژی زیادی داشته باشیم تا اسپانیا را شکست دهیم.
گل های گریزمان
گل هایی که او به ثمر می رساند خیلی مهم است. او مسابقات خوبی را پشت سر گذاشته است. خوشبختانه مصدومیتی هم ندارد. امیدوارم او همینطور ادامه دهد. در کل او به تیم فرانسه کمک زیادی میکند. "اعداد و ارقام او چشمگیر است. ما امیدواریم او پس از بازی خوشحال باشد که 100 بازی خود را با تیم فرانسه جشن بگیرد."
حضور گاوی در اسپانیا
این برای او فوق العاده است. بازیکنانی هستند که خیلی زود کیفیت خود را نشان میدهند. او در نیمه نهایی مقابل ایتالیا با شخصیت زیادی بازی کرد. من به تاریخ تولد اهمیت نمی دهم، زیرا فقط کیفیت بازیکن مهم است. او در ابتدای کار خود است، فکر می کنم او تنها 7 بازی برای بارسا انجام داده است. این شروع یک حرفه بسیار طولانی و زیبا برای او است.
جایگزین رابیوت
ما بازیکنان دیگری داریم تا جای او را پر کنند. من از پوگبا مسئولیت دفاعی بیشتری نمیخواهم. برای او مهمتر این است که این فضاها را به خوبی پوشش دهد. پوگبا یک قطعه مهم منچستریونایتد است.
وضعیت تیم بعد از کرونایی شدن رابیوت
امروز صبح وقتی از خواب بیدار شدیم به ما خبر دادند که تست او مثبت شده است. بازیکنان قبل از بیرون شدن از موتر خبر شدند. خبر بدی بود و به ما دوباره هشدار داد که این خطر همیشه وجود دارد. همه ناراحتیم. در شهر میلان آزمایش دیگری انجام داده ایم و هم تیم تست شان منفی است. دین به دلیل مصدومیت تیم را ترک کرده و 21 نفر در تیم هستیم. همه برای بازی فردا در دسترس هستند. "
دفاع سه نفره مقابل اسپانیا
چرا از من نمی پرسید فردا چگونه بازی می کنم؟ همیشه مزایا و معایبی وجود دارد. ما چندین سیستم داریم. گاهی اوقات با چهار دفاع و حتی با 5 دفاع، اسپانیا مطمئناً با چهار بازیکن جدید مقابل ما دفاع خواهد کرد، اما ما هم برنامه هایی داریم.
از چه چیز اسپانیا می ترسید؟
در مقابل بلژیک ما اعتماد به نفس پیدا کردیم و می خواستیم به این نوع احساسات بازگردیم. به خصوص پس از شکست مقابل سوئیس. پیروزی مقابل بلجیم برای فوتبال فرانسه خیلی مهم بود. بازی فینال همیشه خاص است. این رقابت مثل یورو و جام جهانی نیست، اما بردن آن یعنی قهرمانی در یک جام که ارزشمند است.
" بازگشت بنزما "
او برای تیم بسیار مهم است ، شخصاً اعداد و ارقام و عملکردش گویای همه چیز در مورد او است. او در بازیهای گذشته گل زده است. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است، داشتن او یک امتیاز است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала