مرگبارترین جنگ افزار نیروی هوایی امریکا

© REUTERS / Elgin Air Force Baseمرگبارترین جنگ افزار نیروی هوایی امریکا
مرگبارترین جنگ افزار نیروی هوایی امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2021
عضو شوید
هواپیمای B-2 امریکایی می تواند بمب ها را بر دیگر قاره ها پرتاب کرده و به خانه بازگردد.
شمار جنگ افزار در امریکا بیشتر از شمار شهروندان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2019
شمار جنگ افزار در امریکا بیشتر از شمار شهروندان
جایگاه نخست در فهرست مرگبارترین جنگ افزارهای امریکا «مادر همه بمب ها» است. جنگ افزارهای مهم انفجار هوای سنگین GBU-43 / B GBU-43 / B Massive Ordnance Air (MOAB) که برای اولین بار در سال 2003 در افغانستان مورد استفاده قرار گرفت. نیروی هوایی ایالات متحده 15 GBU-43 / B MOAB دارد. جنگ افزار بعدی بمب افکن استراتژیک B-52 Stratofortress است که برای اولین بار در سال 1952 پرواز کرد. در مجموع 744 فروند از این هواپیما ساخته شد. او می تواند همه چیز را از بمب های هسته ای گرفته تا بمب های معمولی ، موشک های کروز و موشک های مافوق صوت حمل کند. این نشریه می گوید، عمدتا بمب های هدایت شونده مانند JDAM را حمل می کند.
سومین جنگ افزار در فهرست بمب افکن استراتژیک مخفی B-2 Spirit است، که «رکورد طولانی ترین ماموریت رزمی در تاریخ» را در اختیار دارد. 19FortyFive می نویسد: "او می تواند از ایالات متحده بیرون شود و سوختگیری کند، بمب ها را در قاره های دیگر رها کرده و سپس به خانه بازگردد".
رتبه بندی با جنگنده های نسل پنجم F-35 Lightning II و F-22 Raptor به پایان می رسد.
یادآوری می کنیم، که در ماه سپتامبر، لاکهید مارتین، بزرگترین شرکت نظامی-صنعتی ایالات متحده ، اعلام کرد، که 700 فروند هواپیمای F-35 Lightning II در انواع مختلف تحویل مشتریان شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала