خواست چین از آمریکا برای لغو تحریم ها و تعرفه های گمرکی

© AP Photo / Andy Wongامریکا با خطر باخت در جنگ تجارتی با چین مواجه می باشد
امریکا با خطر باخت در جنگ تجارتی با چین مواجه می باشد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2021
عضو شوید
معاون نخست وزیر چین روز شنبه اعلام کرد که ایالات متحده را تحت فشار قرار داده است تا تعرفه های اعمال شده بر کالاهای چینی را که در دولت ترامپ مصوب شده بود، حذف کند.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه های چین، «لیو هه» معاون نخست وزیر چین و عضو دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست این کشور و رئیس طرف چینی در گفتگوی های جامع اقتصادی چین-آمریکا، امروز شنبه تماسی تصویری با «کاترین تای» نماینده تجاری آمریکا برقرار کرد. دو طرف در جریان این گفتگوی تصویری به تبادلاتی عملگرایانه و صریح و سازنده در سه زمینه پرداختند.
معامله روسیه با «هوواوی» رویارویی نو با امریکا است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.09.2021
هشدار چین به حمله هسته‌ی به آمریکا
بر اساس این گزارش، اول اینکه در این گفتگو تاکید شد که روابط تجاری و اقتصادی چین - آمریکا از اهمیت بسیار بالایی برای دو کشور و کل جهان برخوردار است و همکاری و تبادلات اقتصادی و تجاری دو جانبه میان پکن و واشنگتن باید تقویت گردد.
دومین نکته ای که در گفتگوی تصویری معاون نخست وزیر چین و نماینده تجاری آمریکا به آن پرداخته شد، تبادل دیدگاه دو طرف در زمینه اجرای توافق تجاری و اقتصادی چین و آمریکا بود.
این دو مقام ارشد چین و آمریکا در ادامه، نگرانی های اصلی اشان را بیان کردند و در زمینه حل و فصل نگرانی های قانونی و مشروع دو طرف از طریق مشورت به توافق رسیدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала