Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در فوتبال یک روز بالا هستید یک روز پایین، وضعیت بارسا تغییر خواهد کرد

© REUTERS / Albert Geaسرجیو روبرتو مدافع بارسلونا
سرجیو روبرتو مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2021
عضو شوید
سرخیو روبرتو میگوید، وضعیت بارسا با کسب نتایج خوب و اتحاد درون تیمی متحول خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیکف، سرخی روبرتو بازیکن تیم فوتبال بارسلونا در گفتکو با سپورت به شرایطش در بارسلونا، اعتراض هواداران نسبت به او و تمدید با قرارداد با تیمش صحبت کرده است.
مدافع سابقه دار بارسلونا که در بازی خانگی بارسا در مقابل بایرن در لیگ قهرمانان به شدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفت، معتقد است، بارسا تیم جوانی است و شرایط این تیم با کسب نتایج خوب رفته رفته بهتر خواهد شد.
در ادامه این مصاحبه را میتوانید بخوانید:
آیا شما خوشحال هستید؟
بله بله. ولی وقتی همه چیز خوب پیش نمی رود، شاد بودن سخت است. اما شما باید قوی باشید. هدف مشترک همه ما این است که همه چیز خوب پیش برود و به برتری برسیم. خوب در حال حاضر شرایط خیلی جالب نیست، زیرا در اوایل فصل نتیجه خوبی نگرفتیم. در مسابقات پیش فصل جو تیم فوق العاده بود و ما واقعاً خوشحال بودیم. ما تیمی داریم که به دنبال موفقیت ها هستیم، باید ایمان داشته باشیم و بیشتر از همیشه متحد باشیم. ما شایسته بهترین ها هستیم و باید به آن برسیم.
سوت های اعتراضی هواداران در مسابقه بایرن مونیخ
من به شما دروغ نمی گویم، آن روز و وقتی هواداران در نیوکمپ من را هو کردند، خیلی به من بد گذشت. هم مسابقه را باختیم و هم اتفاق تلخی بود، روزهای بعدی اش هم برایم به سختی سپری شد. چنین چیزی هرگز در زمان حضورم در بارسا اتفاق نیفتاده بود من تمام دوران حرفه ای خود را در این باشگاه گذرانده ام و هیچ کس از چنین اتفاقی خوشش نمیاید. اگر روی من تأثیر نگذارد، به این معنی نیست که من اهمیتی نمی دهم. سر و صدا و اعتراض همیشه وجود دارد، ولی این کار هیچ وقت برای بهبود وضعیت تیم کمک نمیکند. اما ما باید متحد باشیم و نشان دهیم که باشگاه با هوادارانش از همیشه قوی تر است. من مطمئنم که دوباره قوی میشویم و به روزهای خوب میرسیم. وقتی نتایج بدست آید، این اتفاق می افتد، زیرا نتایج بد همه چیز را دشوارتر می کند. من معتقدم همه چیز بهتر میشود.
View this post on Instagram
A post shared by Sergi Roberto (@sergiroberto)
فصل را با دو گل و یک پاس گل آغاز کردم. به همین دلیل سوت های اعتراضی من را معتجب کردم. شما باید به نظر همه احترام بگذارید و از آن به عنوان انگیزه برای کار بیشتر، رقابت بهتر و انجام امور استفاده کنید. من اینطور هستم. اگر من به سخت کوشی معروف هستم، دلیلش این است که من از جنگ دست برنمی دارم و همیشه تمام تلاش خود را می کنم. من از روز اول این کار را انجام دادم و این کار را ادامه خواهم داد.
لوئیس انریکه از شما دفاع کرد و گفت که شما هزینه وضعیت بارسا را پرداخت می کنید. آیا موافق هستید؟
فوتبال همان ورزشی است که ما خیلی دوستش داریم. یک روز شما بالا هستید و روز دیگر پایین. شما باید نحوه مدیریت آن را بدانید. وقتی بیدار هستید و وقتی بدترین لحظات خود را می گذرانید، باید تعادل را همیشه حفظ کنید، اگر برنده شوید بهترین هستید و اگر ببازید بدترین. وقتی می بازیم، نباید همه چیز را تمام کنیم، باید بیشتر تلاش کنیم. در حال حاضر ما سه بازی بزرگ در پیش داریم و باید همه چیز را برای پیشرفت انجام دهیم.
تمدید قرارداد با بارسلونا
"بله، من خوشبین هستم." لاپورتا در این خصوص با من صحبت کرده است. تابستان شلوغی بود، اتفاقات زیادی رخ داد و اتفاقات دیگری هم رخ خواهد داد، اما طوری که رئیس گفت، خوشبینم که بتوانم در بارسا ادامه دهم.

View this post on Instagram

A post shared by Diario SPORT (@diariosport)

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала