Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مبلغ پیشنهادی یووه به پوگبا مشخص شد

© AP Photo / Jon SuperManchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018
Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2021
عضو شوید
منابع خبری در ایتالیا از ارائه پیشنهاد یووه برای انتقال رایگان ستاره یونایتد به تورین خبر داده اند.
به گزارش اسپوتنیک، به نظر میرسد علاقه پوگبا برای بازگشت به یوونتوس جدی است، زیرا یوونتوس با آگاهی ازین موضوع پیشنهادی را برای این هافبک فرانسوی ارائه داده است تا در تابستان آینده او را به صورت رایگان به خدمت بگیرد.
بر اساس گزارش گاتزتا دلو سپورت، یووه پینهاد 10 میلیون پوندی در سال را آماده کرده تا به پوگبا ارائه کند.
این در حالیست که این مبلغ یووه کمتر از مبلغی است که هافبک فرانسوی در یونایتد دریافت میکند، زیرا او سالانه از شیاطین سرخ 12 میلیون پوند در آمد دارد.
​ یووه قصد دارد برای تامین مخارج پوگبا، آدرین رابیو و آرون رمزی را در لیست فروش بگذار. همچنین این احتمال وجود دارد که وستون مک کنی نیز در صورت بازگشت پوگبا به تورین، یوونتوس را ترک کند.
قرارداد فعلی پوگبا در یونایتد در پایان ماه جون سال آینده به پایان می رسد و او در این هفته فاش کرد که هنوز با برخی از هم تیمی های سابقش در یوونتوس مثل پائولو دیبالا در تماس است.
زمزمه های بازگشت او به تورین مدت زمان زیادی است که در صفحات اجتماعی رسانه ها شنیده میشود، اما او چند روز پیش هنگامی که با تیم ملی کشورش برای دیدار نیمه نهایی لیگ ملت ها با بلجیم به تورین برگشت، در استوری انستاگرامش با ایموجی قلب دار به تورین، این شایعات را بیشتر کرد.
پوگبا با یوونتوس چهار قهرمانی در سری A و دو قهرمانی جام حذفی ایتالیا را به دست آورده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала