پسر عبدالرحیم وردک، قصر 20 میلیون دالری در آمریکا خرید

© @https://twitter.com/aamajnپسر وزیر دفاع اسبق افغانستان قصر ۲۰ میلیون دالری در امریکا خرید
پسر وزیر دفاع اسبق افغانستان قصر ۲۰ میلیون دالری در امریکا خرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2021
عضو شوید
 پسر عبدالرحیم وردک، وزیر دفاع اسبق افغانستان قصر ی به ارزش 20 میلیون و 900 هزار دالر را در آمریکا خریداری کرده است
 به گزارش اسپوتنیک، داوود وردک، پسر عبدالرحیم وردک، وزیر دفاع اسبق افغانستان قصر 20 میلیون و 900 هزار دالری را در بیورلی هیلز در کالیفرنیای امریکا خریداری کرده است.
پسر وزیر دفاع سابق افغانستان در حالی این عمارت 20 میلیون و 900 هزار دالری را آمریکا خریده که پیش ازاین مالک یک جایداد 5.2 میلیون دالری که به شکل عمارات دهه 1960 با سبک معماری «مدرن میانه قرن» ساخته شده و در ساحل میامی موقیعت داشت، نیز بوده است.
پسر مارشال فهیم وزیر دفاع سابق افغانستان در کابل کشته شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.12.2015
پسر رحیم وردک وزیر دفاع سابق افغانستان در کابل کشته شد
داوود وردک، پسر عبدالرحیم وردک، وزیر دفاع دولت کرزی این عمارت تازه ساز را که توسط یک معمار محلی ساخته شده و 836 مترمربع است، خریداری کرده است.
این ملک آخرین بار در سال 2016 به ارزش ۹.۵9.5 میلیون دالر به  یکگروه ساختمانی فروخته شد و این گروه، آن را تخریب کرد و عمارت جدید را با معماری محلی ساخت.
این ساختمان جدید شامل پنج اتاق خواب و هفت سرویس بهداشتی با دیوارهای آینه‌کاری است. همچنین یک حویلی مرکزی با یک اصله درخت زیتون به علاوه سقف‌های مسطح با تزئین چراغ‌های LED نیز از دیگر تزئینات این عمارت است.
اطلاعات زیادی در مورد علایق تجاری مختلف یا منشاء ثروت پسر وزیر دفاع سابق افغانستان در دسترس نیست که در سال 1977 متولد شده و در آمریکا پناهنده بوده است. اما سوابق شرکت‌های دولتی نشان می‌دهد که وی رئیس یک کمپانی مستقر در میامی به نام " AD Capital Group" است.
گفتنی است، دو سال پیش سارا گولدن، یک مدل آمریکایی ادعا کرده بود که پسر رحیم وردک بر او تجاوز کرده‌است.
از سوی هم، پسر آقای وردک پیش از این متهم به قتل دو نیروی امنیتی در جنگ شهرنو کابل، قاچاق انسان، قاچاق مواد مخدر و ده‌ها جرم دیگر از سوی اداره‌ پیشین امنیت ملی شناخته شده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала