Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت تمام قد معاون بارسا از لاپورتا؛ ما به او اعتماد داریم

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020.
Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2021
عضو شوید
معاون باشگاه بارسلونا میگوید، رونالد کومان به کارش در این تیم بعنوان مربی ادامه خواهد داد و بارسا نیز به نتایج خوب خواهد رسید.
به گزارش اسپوتنیک، رافا یوست معاون باشگاه ورزشی بارسلونا در گفتگوی اختصاصی با موندودیپورتیوو میگوید، رابطه کومان با لاپورتا بهتر شده است و باشگاه هیچ وقت به فکر اخراج او نبوده است.
معاون بارسلونا در خصوص کومان گفت:
کومان شخص بزرگی است، هر چند گاهی اوقات حرف هایی میزنید که ما اصلا خوش مان نمی آید. او بارها به ما گفته که به دلیل نبود وینگر نمینواند با سیستم 4-3-3 بازی کند. مردم و طرفداران ما به خوبی میدانند که ما در مقطع بسیار سختی هستیم. ما به کسانی نیاز داریم که به ما کمک کند تا بتوانیم به روزهای خوبی برگردیم. ما تیم جوانی داریم که من ایمان دارم که رفته رفته نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.
آیا این پیام مدیریت به بازیکنان هم می رسد؟
بله، ما یک خانواده هستیم و پیام باید به همه برسد. مربی، ماساژور، فیزیوتراپ و بازیکنان. ما با کاپیتان های تیم نیز صحبت کردیم و به آنها گفته ایم نه تنها به کومان اعتقاد داریم، بلکه لاپورتا می خواهد این پروژه جدید را عمیق تر کند.
اخراج کومان چه زمانی رخ میدهد؟
ما حتی بعد از شکست مقابل بنفیکا هم به اخراج کومان فکر نکردیم، آنچه ما می خواستیم این بود که به او اعتماد کنیم. من فکر می کنم که ما به نتایج خوبی می رسیم. اگر من به بازی والنسیا، دینامو و مادرید فکر کنم، به نتیجه ای نمیرسیم. باید موج منفی را از تیم دور کنیم و فضای تیم را برای کومان و کل تیم طوری جلوه دهیم که میتوانیم موفق شویم. اگر همه ما معتقد باشیم که همه چیز خوب میشود، همه چیز تغییر میکند. لاپورتا هم به کومان اعتماد دارد و میخواهد او به کارش ادامه دهد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала