Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر شوکه کنندۀ نیمار به هواداران: جام جهانی 2022، آخرین جام جهانی من خواهد بود

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور
نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2021
عضو شوید
نیمار جونیور گفته است که جام جهانی 2022 قطر، آخرین جام جهانی او خواهد بود زیرا به دلیل فشار و استرس بیش از حد قادر به حضور در رقابت‌های ملی نخواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور ستاره برازیلی، در جام جهانی 2014 برازیل و 2018 روسیه، با تیم ملی کشورش به میدان رفته است اما در هر دو دوره ناموفق بوده و در نیمه‌نهایی و یک‌چهارم نهایی از گردونه رقابت‌های با سلسائو کنار رفته است.
نیمار  Copa America 2021 - Semi Final - Brazil v Peru - Estadio Nilton Santos, Rio de Janeiro, Brazil - July 5, 2021 Brazil's Neymar reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.09.2021
ورزش
دل‌خوری نیمار از هوادارانش: چرا به من احترام نمی‌گذارید!
جام جهانی 2022 قطر می‌تواند برای نیمار فرصت دیگر باشد تا با پُرافتخارترین تیم این رقابت‌ها به بزرگ‌ترین افتخار زندگی‌اش دست یابد و قهرمان جهان را تجربه کند.
با این حال نیمار در گفت‌وگویی اظهار داشته که در صورت موفقیت و ناکامی، این آخرین جام جهانی او خواهد بود و به دلیل فشار و استرس بیش از حد قادر به حضور در رقابت‌های ملی نخواهد بود.
وی در گفت‌وگو با DAZN، گفت:" من فکر می‌کنم این(جام جهانی 2022 قطر) آخرین جام جهانی من است زیرا نمی‌دانم آیا از قدرت ذهن بیشتر فزیکی برای حضور در این رقابت‌ها برخوردار خواهم بود یا خیر. بنابراین من همه کارها را می‌کنم تا خوب ظاهر شوم، همه چیز را برای پیروزی با کشورم انجام می دهم، و برای برآورده شدن رویای کودکی‌ام تلاش خواهم کرد."
نیمار در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که در رقابت‌های ملی مطابق انتظار هواداران ظاهر نشده و چندی قبل جام کوپا آمریکا را در کشورش به مسی و یاران واگذار کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала