Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قرارداد لاوتارو تا 10 روز دیگر تمدید میشود

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2021
عضو شوید
لائوتارو مارتینز با امضای قرارداد جدید با اینتر میلان طی چند روز آینده، به حدس و گمان درباره آینده اش در فوتبالی ایتالیا پایان خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، جوزپ ماروتا رئیس اجرایی باشگاه اینتر میگوید، لاوتارو سرانجام ظرف 10 روز آینده قرارداد جدیدی با اینتر امضا می کند.
قرارداد فعلی مهاجم آرژانتینی اینتر در تابستان 2023 به پایان می رسد و با توجه به این که او پیشنهادات بزرگی از تیم های صاحب نام اروپا از جمله آرسنال و تاتنهام در لیگ برتر و همچنین اتلتیکو و بارسا از لالیگا دارد، مدیران اینتر به دنبال این هستند تا او را برای مدت بیشتری در سن سیرو حفظ کنند.
ماروتا در خصوص لاوتارو به گاتزتا دلو اسپورت گفت:
"ما قصد داریم تا ده روز دیگر تمدید قرارداد او را اعلام کنیم، او آینده اینتر است و ما می خواهیم او را در باشگاه نگه داریم."
صحبت های ماروتا در حالی بحث لاوتارو را دوباره داغ کرده است که در گزارش های قبلی فاش شد، اینتر خواهان تمدید 5 ساله با این مهاجم آرژانتینی است.
مارتینز تا اینجای فصل در 6 بازی سری آ 5 گل به ثمر رسانده است.
او فصل گذشته به اینتر کمک کرد تا قهرمانی سری آ را پس از 10 سال در ایتالیا بدست آورد. او همچنین در قهرمانی تیم ملی کشورش در کوپا آمریکا نیز نقش ارزنده ای داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала