Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش بازی اسپانیا – فرانسه؛ تقابل جوانان انریکه با ستاره‌های نام‌دار دشان در فینال

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال اسپانیا
تیم فوتبال اسپانیا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2021
عضو شوید
دو تیم اسپانیا و فرانسه در چهارچوب فینال لیگ ملت‌های اروپا، امشب در ورزشگاه سن‌سیرو در خاک ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت و هر دو تیم تلاش دارند تا این جام را به خانه ببرند.
به گزارش اسپوتنیک، امشب قرار است دو تیم اسپانیا و فرانسه در فینال رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، در ورزشگاه سن‌سیرو به میزبانی ایتالیا به مصاف هم بروند و هر دو تیم تلاش دارند تا با برنده شدن در این رقابت پس از مدت‌ها جام کسب کنند.
این نخستین حضور هر دو تیم در فینال این رقابت‌ها است و هر دو تیم با شکست حریفان قدرتمند جواز حضور در دیدار پایانی را کسب کرده‌اند.
اسپانیا در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا، موفق به شکست ایتالیا با نتیجه 1-2 شد و فرانسه نیز در دیدار تماشایی موفق به شکست بلجیم شد با نتیجه 2-3 شد تا هر دو تیم در فینال به مصاف هم بروند.
مصاف فرانسه و اسپانیا، به لحاظ این که لاروخا تیم جوانی دارد و خروس‌ها مجموعۀ از ستاره‌های نام آشنای دنیا را دارد، می‌تواند بسیار جذاب و دیدنی باشد و انتظار زیادی هواداران از بازیکنان دو تیم دارند.
آخرین تقابل دو تیم در ماه مارچ 2017 و در چهارچوب یک دیدار دوستانه بود، جایی که فرانسه در خانه خودش 0-2 مقابل اسپانیا شکست خورد. داوید سیلوا و جرارد دئولوفئو گل‌های اسپانیا را در آن بازی به ثمر رسانده بودند.
اسپانیا و فرانسه قبل از این 35 بار به مصاف هم رفته‌اند که خروس‌ها برنده 12 بازی بوده‌اند و 16 بازی را ماتادورها برده‌اند. 7بازی هم مساوی شده است.
دو تیم امشب محرومان و مصدومانی نیز دارند و انگولو کانته مهم‌ترین مهره خروس‌ها در این دیدار به دلیل ابتلا به کرونا حضور ندارد و یک روزمانده به این دیدار مهم آدرین رابیو هم کرونایی شد و نمی‌تواند مقابل اسپانیا بازی کند.
 مارکوس یورنته، برایس مندس و پدری هم مصدومان اسپانیا هستند. فران تورس ستاره دیدار مقابل ایتالیا هم آسیب دیده، ولی در تلاش هستند او را به فینال برسانند.
با این شرایط اسپانیا به دلیل پیروزی‌های بیشتر برابر فرانسه و شکست دادن قهرمان اروپا، نشان داده که بار دیگر همانند سال‌های 2008 الی 2012، به دنبال اقتدار در فوتبال اروپا و جهان است و شکست فرانسه می‌تواند این ادعای لاروخا را ثابت کند.
از سویی هم فرانسوی‌ها از نمایش تیم شان به خصوص پس از حذف از رقابت‌های یورو، راضی نیستند و دیدار امشب و قهرمانی در لیگ ملت‌ها می‌تواند اعتماد به تیم دشان را برگرداند و آن‌ها امیدواری تازه در دل هواداران به وجود آرند.
این دیدار حساس امشب ساعت 23:30 به وقت کابل برگزار خواهد شد و هواداران به دنبال تماشای یک دیدار جذاب، کلاسیک و فانتیزی خواهند بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала