Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توپ طلا باید به جورجینیو برسد

© Sputnik / Андрей Шрамко /  مراجعه به بانک تصاویر Jorginho
Jorginho - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2021
عضو شوید
توماس توخل سرمربی چلسی ستاره ایتالیایی تیمش را مستحق دریافت جایزه توپ طلا دانست.
به گزارش اسپوتنیک، سرمربی چلسی در تازه ترین مصاحبه اش در خصوص موضوعات مختلفی از جمله توپ طلا، آمدن لوکاکو از اینتر به چلسی و همچنین شکست در مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان صحبت کرد.
توخل در مورد جورجینیو و احتمال کسب توپ طلا گفت:
جورجینیو شایسته فتح توپ طلاست. او بازیکن بسیار باهوشی است و مربی او بودن، امری لذت بخش است. او دید فوق العاده ای نسبت به فوتبال دارد. برای من جوایز فردی اهمیت زیادی ندارند و انجام یک مقایسه واقعی بین چندین بازیکن با پست های مختلف، غیر ممکن است. دوست دارم یکی از بازیکنانم فاتح توپ طلا شود، زیرا می دانم که چه تاثیری خواهد داشت. جورجینیو انسانی خوب و بازیکنی عالی است اما در کل، این مهم ترین چیز نیست.
توخل در خصوص پیوستن روملو لوکاکو به چلسی نیز گفت:
برای هواداران اینتر متاسف هستم اما همانند بقیه، ما نیز در تلاشیم تا تیم خود را تقویت کنیم. ما به دنبال یک مهاجم با قوای جسمانی زیاد، یک نقطه مرجع و بازیکنی با شخصیتی بودیم که بتواند فشار را از روی شانه بازیکنان جوان تر بردارد و به ما امکان بازی سریع تر را بدهد. بازگشت به انگلیس، جایی که او در جوانی در آن بازی می کرد، اتفاق مهمی برای او بود. من می دانستم که او فردی فوق العاده است.
این سرمربی در مورد شکست تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس توضیح داد:
من تصور می کردم که ما برتر خواهیم بود، درست مانند بازی مقابل اتلتیکو مادرید در سال گذشته. ما سه اشتباه اساسی مقابل یوونتوس انجام دادیم و باعث شدیم یوونتوس به خودش باور داشته باشد. این بدان معنا نیست که یوونتوس استحقاق پیروزی را نداشت، فقط این که ما مقابل اتلتیکو مادرید هیچ اشتباهی نکرده بودیم و در آن بازی ما صبور بودیم. آنالیز و تحلیل بازی مقابل یوونتوس سخت بود، بدیهی است که عملکرد یوونتوس و مدیریت بهتر الگری را پذیرفتم.
توخل در پایان به تحسین آتالانتای گاسپرینی پرداخت و گفت:
وقتی در پاری سن ژرمن بودم، مقابل آتالانتا قرار گرفتم. وقتی آتالانتا را آنالیز می کردیم، عاشق این تیم شدیم. آن ها عجیب و دیوانه هستند. آن ها به گونه ای بازی کردند که ما فکرش هم نمی کردیم که قادر به انجامش باشند و گل های زیادی زدند. من برایم سوال شده بود که آیا واقعاً این یک تیم ایتالیایی است؟ این تیم ها باعث می شوند که من صبح زود بیدار شوم تا دوباره کارم را شروع کنم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала