Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقدماتی جام جهانی؛ پیروزی دقیقه پایانی اسکاتلند برابر اسرائیل + خلاصۀ بازی

© REUTERS / Pool / Facundo ArrizabalagaФутболист сборной Англии Фил Фоден в бою с шотландцем Эндрю Робертсоном во время матча группы D ЕВРО-2020 между Англией и Шотландией
Футболист сборной Англии Фил Фоден в бою с шотландцем Эндрю Робертсоном во время матча группы D ЕВРО-2020 между Англией и Шотландией - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2021
عضو شوید
اسکاتلند در یک بازی جذاب موفق شد در ثانیه‌های پایانی از سد اسرائیل بگذرد و جایگاه خودش را در رده دوم گروه F، مستحکم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، اسکاتلند در ورزشگاه هامپدن پارک میزبان اسرائیل بود و موفق شد در یک بازی جذاب و در در ثانیه‌های پایانی به پیروزی 3-2 دست یابد.
در این دیدار ابتدأ اسرائیل در دقیقه آران زهاوی در دقیقه 5 پیش افتاد اما جان مک گین در دقیقه 29 بازی را مساوی کرد. در دقیقه 31 مونس دبور بار دیگر اسرائیل را پیش افتاد و نیمه نخست با نتیجه 1-2 به سود اسرائیل به پایان رسید.
در نیمه دوم و در دقیقه 55 لیندون دیکس بار دیگر برای اسکاتلند گُلزنی کرد و بازی را مساوی کرد. در ثانیه‌های پایانی و در حالی که اسرائیل به کسب یک امتیاز خوشبین بود، اسکاتلند به گُل برتری رسید و اسکات مک‎‌تامینی موفق شد پیروزی را برای تیمش به ارمغان بیاورد.
با این پیروزی اسکاتلند 3 امتیاز دیگر به دست آورد و با 14 امتیاز در رده دوم گروه F، قرار گرفت و اسرائیل نیز با 10 امتیاز در رده سوم جاخوش کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала