Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نظر جالب ژاوی در خصوص فینال امشب اسپانیا و فرانسه

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2021
عضو شوید
ژاوی هرناندز بازیکن سابق بارسا و لاروخا در آستانه فینال لیگ ملت های اروپا به تمجید از لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی کشورش پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، اسپانیا امشب در فینال رقابت های لیگ ملت های اروپا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف فرانسه خواهد رفت تا پس از سالها، یک قهرمانی را در رده ملی آنهم در سطح اروپا کسب کند.
آخرین باری که لاروخا در اروپا به مقام قهرمانی رسید، رقابت های یورو 2012 بود، از آن پس اسپانیا هرگز موفق به کسب جام در سطح اروپا و جهان نشده است.
ژاوی هرناندز که 133 بازی ملی در کارنامه اش دارد و مدتی نیز شاگرد انریکه در بارسا بود در آستانه فینال امشب در گفتگو با TV3 گفت:
"البته ما از لوئیس انریکه حمایت می کنیم! او یک مربی بسیار بسیار خوب و توانا است. او از شما چیزهای زیادی می خواهد و در عین حال چیزهای زیادی نیز به بازیکن می دهد. "
ژاوی همچنین در ادامه به توصیف پدیده جدید بارسا و تیم ملی اسپانیا، گاوی پرداخت و گفت طرفدار سبک بازی او است.
هرناندز گفت: "در اسپانیا بازیکنان جوان و فوق العاده ای شکل گرفته اند که زیر نظر انریکه شجاعانه کار میکنند. سبک بازی کنونی تیم ملی اسپانیا عالی است و من این سبک را میپسندم، زیرا سالها روی این سبک کار کردم تا روی مالکیت توپ استوار باشیم. به نظرم این یک سبک جذاب و هجومی است. "
با تمام اینها ژاوی شانس فرانسه را برای قهرمانی بیشتر میداند و گفت:
"شاید چون آنها تجربه بیشتری دارند، شانس بیشتری برای قهرمانی دارند."
ژاوی که یکی از گزینه های احتمالی جانشینی کومان در بارسا است، درین خصوص نیز گفت:
"هر پیشنهادی ارزشمند خواهد بود و سپس تصمیم گیری میکنم. نمی دانم آینده مرا به کجا خواهد برد، اما من برای هر احتمالی آماده هستم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала