Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی بزرگ فیوری در لاس‌وگاس با ناک اوت کردن وایلدر + عکس

© AP Photo / Mark J. Terrillتایسون وایلدر Deontay Wilder, left, connects with Tyson Fury, of England, during a WBC heavyweight championship boxing match Saturday, Dec. 1, 2018, in Los Angeles
تایسون وایلدر     Deontay Wilder, left, connects with Tyson Fury, of England, during a WBC heavyweight championship boxing match Saturday, Dec. 1, 2018, in Los Angeles - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2021
عضو شوید
تایسون فیوری موفق شد دیانتی وایلدر را ناک اوت کند و پیروزی بزرگی را در دنیای بوکس سنگین وزن برای خودش رقم بزند.
به گزارش اسپوتنیک، تایسون فیوری بریتانیایی و دیانتی وایلدر آمریکایی، ساعاتی قبل در یک مسابقه جذاب و تماشایی، در لاس‌وگاس آمریکا به مصاف هم رفتند که در نهایت بوکسور بریتانیایی موفق شد حریف را ناک‌ اوت کند و قهرمان بوکس سنگین وزن جهان شود.
وایلدر این در این مبارزه درخشش خوبی داشت و در راوند چهارم موفق شد حریف را ناک داون کند اما فیوری بلند شد تا برای کسب پیروزی تلاش کند.
در رواند 11 اما روند مسابقه به صورت کُلی تغییر کرد و این بار فیوری موفق شد تا وایلدر را ناک داون کند اما حریف آمریکایی فیوری موفق نشد تا بلند شود و در نهایت ناک اوت شد.
با این پیروزی فیوری کمربند قهرمانی دبلیو بی سی را نزد خودش حفظ کرد و اجازه نداد تا حریفش آن را از خودش سازد.
این دو مبارز قبل از این سه بار دیگر نیز به مصاف هم رفته بودند که مسابقه اولی مساوی و در دو مسابقه دیگر هر کدام به یک پیروزی دست یافته بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала