چه کسانی اجازه حج عمره را دریافت خواهند کرد

© Flickr / UmmSqueaky چه کسانی اجازه حج عمره از عربستان سعودی دریافت خواهند کرد
 چه کسانی اجازه حج عمره از عربستان سعودی دریافت خواهند کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2021
عضو شوید
وزارت حج: تدابیر سختگیرانه در چارچوب دستورالعمل‌های وزارت بهداشت سعودی برای اجرای پروتکل‌های پیشگیرانه مبارزه با کرونا اتخاذ می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسا نه ها، وزارت حج و عمره پادشاهی عربی سعودی تأکید کرد که مجوز حج عمره و نماز خواندن در مسجد الحرام در مکه و مسجد پیامبر در مدینه تنها به افرادی که 2 دوز واکسن ضد ویروس کرونا را دریافت کرده‌اند اعطا می‌شود.
کعبه دوباره بازگشایی شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2020
کعبه دوباره بازگشایی شد
وزارت حج و عمره سعودی شنبه 9 اکتبر ضمن اعلام این خبر توضیح داد که برخی حالت‌ها که در برنامه نرم‌افزار کاربری «توکلنا» توضیح داده شده است مستثنی هستند.
در بیانیه وزارت حج و عمره آمده است : «این گام در راستای اهمیتی است که دولت سعودی برای سلامت زائران، نمازگزاران و بازدیدکنندگان از مسجد الحرام و مسجد النبی قائل است.»
این وزارت همچنین تاکید کرد، پادشاهی عربی سعودی این تدابیر را در چارچوب دستورالعمل‌های وزارت بهداشت برای اجرای پروتکل‌های پیشگیرانه جهت مبارزه با کرونا و جلوگیری از مبتلا شدن شهروندان، مقیمان و زائران این کشور به ویروس کرونا اتخاذ می‌کند.»
وزارت حج و عمره همچنین اعلام کرد، این تصمیم از ساعت شش صبح فردا یکشنبه، 10 اکتبر 2021 میلادی، به مورد اجرا گذاشته می‌شود. این وزارتخانه از کسانی که مجوز فوری برای دوز دوم را دریافت کردند، خواست تا در عرض 48 ساعت قبل از تاریخ شروع مناسک حج عمره واکسن خود را تکمیل کنند. این وزارت تاکید کرده که دریافت دوز دوم واکسن در مراکز واکسیناسیون در سعودی به وفور در دسترس همه است.
این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که همه اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه مربوط به همه‌گیری را با توجه به تحولات وضعیت اپیدمیولوژیک و ارزیابی‌های مستمر مقام‌های بهداشت عمومی پادشاهی عربی سعودی اتخاذ می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала