Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی دروازه‌ها را به روی بارسا باز کرد

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2021
عضو شوید
ژاوی هرناندز گزینۀ مورد نظر باشگاه بارسلونا برای هدایت این تیم، در گفت‌وگویی برای جانشینی رونالد کومان چراغ سبز نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، در چند هفته گذشته رونالد کومان سرمربی فعلی بارسلونا چند بار در آستانۀ اخراج قرار گرفت اما به دلیل در دسترس نبودن گزینه‌های مورد نظر سران بلوگرانا برای جانشینی سرمربی هالندی، این کار به تعویق افتید.
لوئیز سوارز بازیکن اتلتیکو مادرید   Luis Suarez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2021
ورزش
واکنش سوارز به احتمال حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا
خوان لاپورتا و هیئت مدیره‌اش ژاوی هرناندز سرمربی فعلی باشگاه السد قطر و روبرتو مارتینز سرمربی تیم ملی بلجیم را به عنوان گزینه‌های اصلی خویش انتخاب کرده بودند تا یکی جانشین رونالد کومان شود اما هر دو گزینه‌ با تیم‌های شان قرارداد دارند.
در همین حال ژاوی هرناندز اسطوره باشگاه بارسلونا که احتمالاً تا چند ماه دیگر قراردادش با السد به پایان می‌رسد، دروازه‌ها را به روی باشگاه سابق خود گشوده و به هدایت این تیم چراغ سبز نشان داده است.
ژاوی در مصاحبه با TVE در مورد پیشنهاد احتمالی کاتالان‌ها گفت: "هر پیشنهادی مورد ارزیابی قرار می گیرد و سپس در موردش تصمیم گیری می‌شود. من نمی‌دانم آینده مرا به کجا خواهد برد، اما من برای هر چیزی آماده هستم."
در حال حاضر لاپورتا به کومان سه بازی دیگر فرصت داده است و در صورتی که هالندی موفق به کب نتایج قابل قبول نشود، وی اخراج و ممکن است ژاوی جانشین وی شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала