Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای عجیب سرمربی تیم ملی فرانسه پس از قهرمانی در لیگ ملت‌ها

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Didier Deschamps, seleccionador del equipo nacional francés
Didier Deschamps, seleccionador del equipo nacional francés - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی فرانسه از عملکرد شاگردانش برابر اسپانیا که منجر به قهرمانی خروس‌ها در دومین دوره لیگ ملت‌های اروپا شد، ستایش کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دیدیه دشان در مورد پیروزی و قهرمانی فرانسه در لیگ ملت های اروپا صحبت کرده است. سرمربی خروس‌ها ابتدا در خصوص عملکرد شاگردانش در این دیدار گفت:
قهرمانی فرانسه در لیگ ملت های اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2021
ورزش
زور اسپانیا به فرانسه نرسید؛ تاج گذاری خروس ها در لیگ ملت ها با درخشش بنزما و امباپه
«تیم ما به جز استعداد، شخصیت و ذهنیت مناسب هم دارد و به همین دلیل من به بازیکنانم افتخار می‌کنم. من به بازیکنان افتخار می‌کنم و برای آنها بسیار خوشحالم. در هر دو بازی‌مان از رقبا عقب افتادیم اما خیلی سریع به گل خورده پاسخ دادیم و بازی را به تساوی کشاندیم.»
دشان در ادامه گفت:«با جنگندگی بیشتر، آنها را مجبور کردیم اشتباه مرتکب شوند. تلاش ما بر این بود که بیشتر و بیشتر توپ گیری انجام دهیم تا بتوانیم خلق موقعیت گل داشته باشیم. اسپانیایی ها همیشه این توانایی را دارند که دائما کنترل توپ را در اختیار داشته باشند.»
سرمربی تیم ملی فرانسه درپایان درباره مهاجم تیمش کریم بنزما که بار دیگر برای فرانسه گل زد و در پایان مسابقه هم به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، گفت:
«کریم بنزما؟ کریم بازیکن مهمی است، او این را در این دو بازی این اهمیت را ثابت کرد. واقعا برای کل تیم و او خوشحالم. او در حال ادامه دادن همان عملکردی است که دارد در رئال مادرید به نمایش می گذارد. من برای او خوشحالم. کریم در قهرمانی ما در لیگ ملت‌ها نقش مهمی ایفا کرد.»
دیدار فینال لیگ ملت‌های اروپا 2021 در ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان بین تیم‌های ملی اسپانیا و فرانسه برگزار شد که خروس‌ها این بازی را 2- 1 بردند تا اولین قهرمانی‌شان را جشن بگیرند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала