Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از تماشای بازی های بارسلونا رنج می برم؛ شکست رئال 6 امتیاز دارد

© AFP 2023 / Pau BzrrenaБолельщики у стадиона «Камп Ноу», где нападающий «Барселоны» Лионель Месси провел пресс-конференцию
Болельщики у стадиона «Камп Ноу», где нападающий «Барселоны» Лионель Месси провел пресс-конференцию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2021
عضو شوید
بازیکن سابق تیم فوتبال بارسلونا به وضعیت کنونی این بارسا واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، فرم نگران کننده بارسلونا در فصل جدید باعث نگرانی بازیکن سابق این تیم، ساموئل اتوئو شده است.
بارسا در فصل جدید لالیگا و لیگ قهرمانان، آنقدر نا امید کننده نتیجه گرفته است که هیچ کسی روی این تیم برای قهرمانی حسابی نمیکند.
شکست ها و تساوی های متوالی در لالیگا و قبولی دو شکست سنگین برابر بایرن مونیخ و بنفیکا در لیگ قهرمانان که نشان میدهد، این تیم هیچ ثباتی در این فصل ندارد.
با تمام اینها، مدیریت بارسا از عملکرد سرمربی هلندی تیم حمایت کرده و در چندین مقطع و با وجود نتایج ضعیف، تاکید کرده است که قصد اخراج رونالد کومان را ندارد.
در همین حال ساموئل اتوئو که در جشنواره dello Sport di Trento حضور پیدا کرده، در جمع خبرنگاران گفت: "اخیراً بارسلونا باعث رنج من شده است."
​اوتوئو گفت:
این روزها برای ما که عاشق باشگاه هستیم روزهای سختی است. پذیرفتن حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان سخت خواهد بود. من هنوز امیدوارم که آنها بتوانند از این مرحله عبور کنند.
بارسا قرار است در تاریخ 24 اکتبر در جدال حساس الکلاسیکو به مصاف رئال برود، اتوئو در خصوص این بازی دشوار گفت:
"بارسلونا فصل را بد شروع کرده است، اما ال کلاسیکو یک بازی بی نظیر است و بازیکنان باید حداکثر استفاده را از آن کنند تا پویایی فصل به نفع تیم تغییر کند."
وی گفت: شکست دادن رئال مادرید در الکلاسیکو می تواند 6 امتیاز داشته باشد.
"ما که در این بازی حضور داشتیم، می دانیم که الکلاسیکو زیباترین بازی جهان است. من در فینال لیگ قهرمانان بازی کرده ام، اما می توانم بگویم که ال کلاسیکو منحصر به فرد است. هیچ بازی دیگری شبیه آن وجود ندارد."
View this post on Instagram
A post shared by Samuel Eto'o (@samueletoo)
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала